Her şeyi bildiğim için kızlarla iletişim kuramıyorum ne yapcam?

Yani elimde değil ben hayattw kalmak için çok insan tanıdım bu yaşıma göre epey fazla. O yüzden 3 aşağı 5 yukarı hangi soruyu sorup hangi cevabı almak isteyeceği ne yapacağı nasıl hareket edeceğini biliyorum.. istisnasını da merak etmiyorum çünkü arşiv çok zihnimde.
O yüzden muhabbet edemiyorum çünkü tekrara gidiyor bundan da sıkılıyorum.
konuşmayı da sevmiyorum ne yapcam
Her şeyi bildiğim için kızlarla iletişim kuramıyorum ne yapcam?
Cevapla