Erkekler de kızlar gibi ilk adımı o atsın diyip yazmadan durabilirler mi? Yoksa kendilerini tutamayıp ilk mesajı atarlar mı?

Cidden çok merak ediyorum yani ilk adımı o atsın diyip yazmayan erkekler de var mı ya?

Erkekler de kızlar gibi ilk adımı o atsın diyip yazmadan durabilirler mi? Yoksa kendilerini tutamayıp ilk mesajı atarlar mı?
Cevapla