İlk mesajın kızdan gelmesi tüm dengeleri değiştirir mi, erkekler böyle şeylerden hoşlanmaz mı, illa ilk onlar mı yazmak ister?

Birisyle tanıştım ilk ben yazdım ama başta tanışma gbi amacm yoktu.. sonrasında tanışma oldu vs yani ben istemsm gbi oldu.. erkkler böyle şeylerden hoşlanmaz mi?

İlk mesajın kızdan gelmesi tüm dengeleri değiştirir mi, erkekler böyle şeylerden hoşlanmaz mı, illa ilk onlar mı yazmak ister?
Cevapla