Yanlış anlamayın ama erkekler artık sanki bana mı öyle geliyor kızların yazmasını adım atmasını uğraşmasını mı istiyorlar kiminle konuşsam öyle tepkiler veriyor sanki benim bir şeyler yapmam gerekiyormuş gibi
3 ay
Ya artık sıkıldık biliyor musunuz hani bu Nazlı bebek gibi düşünme bir şey söylediğin zaman kadın yani karşıdaki Niye o ne diyeceğini Bilemezsin ki her şeyi söyleyebiliriz taciz etti beni dedim tamam işte. Kadının durumu belli olmaz o yüzden kadın atması daha mantıklı Hani kadın da olsun Ne olacak ki ha istediğini En azından anlarız ben anlamıyorum mesela Kadın Hani ne duyguyla yanaşıyor ben anlamıyorum çözemediğim için de hani rahatsız etmek istemiyorum ama o kadar istek ve arzu geliyor ki ama bunu da anlatsam olmuyor lanet olsun kadına diyorum başka bir şey demiyorum bundan sonra yani o aslında ne olacak yani Ne fark eder
Siz istediniz eşitlik zırvası altında, bazılarımız da ilk adımı karşıdan beklemeyi uyguladı ki, bir kısmınız kızlardan tamamen soğudu, kızların yürüdüğünü görse bile karşı adım atmıyor... Önce çuvaldızı kendinize batırın ondan sonra erkeklerin davranışlarını düşünün..
biraz zaman değişti gibi herkes reddedilmekten çekiniyor o yüzden geri duruyor olabilir bu yüzden bazen karşı taraftan da adım bekleniyor ama bu senin hep çabalaman gerektiği anlamına gelmez denge olunca zaten kendiliğinden akıyor ❤️🌹
Bence sana hiç öyle gelmiyor, gerçekten ortam biraz değişti 😅 Bir yandan özgüveni düşük erkek çok, bir yandan da “zaten kız yazsın” rahatlığı var. Sosyal medya, dating uygulamaları falan da iyice kafa karıştırdı 🙃 Ama şunu bil, ilk adımı atman seni değersiz yapmaz, sadece cesur yapar 💅 Peki sen ilk adımı atmaya sıcak bakıyor musun, yoksa “erkek başlasın”cı mısın? 💬✨
Hayır tabiki atabilirim ama yanlış olan şeyde bile adım atmıyorlar sanki ben olmazsam başka biri olur gibi
Aynen işte o “ben olmazsam başkası” kafası çok itici 😒🚫
Senin değerin onların canım rahatlığından büyük bebeğim 💅✨
Cevap
17Cevap
Karıların sağı solu belli olmuyor bakmak adım atmak konuşmak karşımdaki çirkefse taciz olarak geçebiliyor
Ya ama diyelim konuşma kesildi muhabbetin devamı gelsin diye dahi bi uğraş yok artık
Yok hacı ya ben hoşlanım ilk adımı da atarım yazarım da bişey olmaz reddeder o yoluna ben yoluma hiç denememekten iyidir
İyi bayramlar
Gerçekten artık ben bayanlardan adım bekliyorum hiç güvenim kalmadı kadın kızlara
Tamamda ama erkeklerede kızlar güvenmiyor normal konuşmada dahi sohbeti devam ettirme çabası yok artık erkeklerde
Ben niye sanki zorla kendimi kabullendirmeye çalışıyormuşum gibi hissedeyim mesela?
kızlar dengesizleşti çünkü, adım atıyoz sapık oluyoz
İlk adımı atınca da başka bir havaya giriyorlar
Prenses erkek çoğaldı maalesef
Tabi yazacak karının işi ne
sapık demesinler diye
Yok ya sapıklık falan değil konu baya kızlar koştursun istiyenlerde var muhabbeti dahi devam ettirmiyorlar
kim bunlar yaşıtların mı?
bilmiyorum ki herkes yorgun bitkin halsiz gibi geliyor bana zaten
Tanıyana kadar bir şey olmaz bence.
Artık özgüvenleri kalmadı
Seçenek çok
O zaman nasıl evlenilecek düzgün birini bulucaz hepsi bi triplerde koşmasını falan istiyor kızların
Sen koşanada inanma rol yapıyolar 😕
Allahım nasıl bi dönemdeyiz ya
Kadınların qötleri çok kalktığı için
Ben direkt yazanlardanım
Niye atalım
Tabiki kızlar daha istekli
Ne diyon abi
Reeldemi
ciddeen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?