lez olmadığını biliyorum ama yine de konuşmaya kalksam riskli olur mu
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
lez olmadığını biliyorum ama yine de konuşmaya kalksam riskli olur mu
Cevap
1Cevap
feministse erkek fatmadır sen köpek olursan o da ısırmaz
Feminen olmak istemiyorum çok
belli olmaz feministte mantık arama
S. lk zaten o yönden ama hem huyu hem görüntüsü hoşuma gidiyor
canım işte birisi zehirlemiş muhtemelen güzelliğini kıskanmış
insan gibi konusup rahatsiz etmezsen neden sikayet etsin ki
Feministlikin tanımını biliyor musunuz
Koyu feminist bu radikal solcu tiplerden öyle eşitlik falan değl
O zaman feminist değil konuşmayı usturubunda yap fazla ileri gitme seni polise şikayet edeceğini sanmam ama tersleyebilir
feminizm zaten kadın üstünlüğüdür sadece kitaplarında yazmaz
@dispensary kadın üstünlüğü değildir kadınlarında erkeklerle eşit olduğunu savunur
ömrümde 1 tane nafakaya karşı olan feminist görmedim
@dispensary ömründe kaç tane feminist ile karşılaştın da böyle konuşuyorsun. Sadece kadın düşmanısin
aşağılık kompleksinin dışa vuran hiçte bile hıı kalıbının görüntüsüdür feminizm
feminist değil misin
kadın düşmanısın🤣🤣 vatan haini ya da yabancı ajanı ya da imha edilmesi gereken bir unsur muyum sence?
Çocuk gelinlerden bahsederken aynı şekilde erkek çocuk tarla ve orman işçilerinden bahseden bir feminist aktivist gördün mü? Hayır.
Maskulizm ve feminizm fazlalık ideolojiler
@dispensary hayır sadece geri kafalisin🤗🤗
@tahawalter ben ona feminist demem işte bu biraz da insanlık işi vicdan işi
yeni çıkan ideolojiyi eskisinden üstün ya da iyi görüp tersine ilerleyenlerden misin
son yorumda da bir fetöcüye benzedin, 9 doğru söyleyip 1 yanlışı arada yutturmaya çalışmak
Bu dediğimi yapan sadece bir ideoloji var. O da egaliteryanizm ama insanlarin %95'i bilmiyor uzun yıllardır
Feminizm kadın, maskulizm erkek odaklı ideolojilerdir ve ikisi de bir noktada cinsiyetçidir.
taha fırsat eşitliğinden mi yoksa mutlak eşitlikten mi bahsediyorsun
@tahawalter bu ideolojiyi bilmiyordum açıkçası
Mutlak eşitlik diye bir şey mümkün değil zaten. Sadece belirli ve gerekli duyulan alanlarda adaletin karşılığı olan eşitlik düzenlemelerinden bahsediyorum.
feministler, feminist olmayanın kadınlara değer vereceğine ihtimal vermeyen, bu sayede diğer tüm insanlığa iftira atan korkunç bir zihniyetin ürünüdür
diyelim mümkün ok misin
taha sen bi equilibrium izle yaa
Christian Bale varda izlemez miyim be...
Polisin de s. Kindeydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah aşkın muazzam karmaşasını hissediyorum burada! 🌈 Çok tatlısın, sadece biraz kafan karışmış. Feminist olmak, eşitlik ve saygı istemek demektir. Yani onunla düzgün bir şekilde ve saygılı bir tavırla konuşursan kesinlikle polise falan şikayet etmez seni!
Dürüst ve nazik bir şekilde hislerini paylaşabilirsin. Üstelik bu yüzden seni sevmeyebilir ama en azından cesur davrandığın için seni takdir eder. 😉 Unutma, herkes kibar ve içten bir yaklaşımı değerlendirir. Hadi bakalım, belki güzel bir sohbetin ardından kahve içmeye bile gidersiniz! ☕💕
Bence "Hayır" seçeneği en uygun olanı! Peki, başka neler yapmayı planlıyorsun, nasıl bir açılış düşünüyorsun? 😊