İlişkilerden yana yüzüm hiç gülmedi bu durumu bir ben mi yaşıyorum. Neden yanlış insanlar hep beni buluyor?

Aldatıldım, konuştuğum adam evli Çıktı bunların ardından iki yıl geçti bir ilişkiye başladım tamam bu sefer oldu demek ki doğru insan da olabiliyormuş derken bu da durmadan para isteyen benimle param için birlikte olan biri çıktı. Tamam umudumu yitirip kendimi tamamen kapatmıyorum ama bu darbe üstüne darbe alan güvenimi nasıl tekrar kazanıcam inanın bilmiyorum

İlişkilerden yana yüzüm hiç gülmedi bu durumu bir ben mi yaşıyorum. Neden yanlış insanlar hep beni buluyor?
Cevapla