Neden hayatıma hep yanlış insanlar giriyor?

Gerçekten yanımdaki insanlarla bir şeyler yapmak isterim; gezmek, eğlenmek, paylaşmak… Arkadaşlarım için elimden geleni yaparım, onlara değer veririm. Ama karşımdaki aynı özeni göstermiyor. Hep ben çabalayan taraf oluyorum. Sizce neden böyle oluyor? İnsanlar artık gerçekten karşısındakine değer vermiyor mu, yoksa sorun bende mi? Kendimi hiçbir zaman kötü bir insan olarak görmedim, hatta tam tersi hep görgülü, değer veren biriyim Karşımdaki insandan büyük bir beklentim yok aslında, sadece yanımda olacak insanlar istiyorum. Bazen çevreme bakıyorum, herkesin bir sürü arkadaşı var, beraber caffe’lere gidiyorlar, oturup sohbet ediyorlar, gülüyorlar, ağlıyorlar… Benimse ne caffe’ye gidecek arkadaşlarım var, ne de içimi döküp kahkaha atabileceğim biri. Hep değer veriyorum, elimden geleni yapıyorum ama karşılığını göremiyorum. Sizce neden böyle oluyor? hiç arkadaşım yok , çocukluk arkadaşlarım yok , sınıf arkadaşlarım yok. Bunlar olmadan da hayatıma devam edebiliyorum arkadaşlar , tek başıma spora gidiyorum, geziyorum, kim ne der demeden tek başıma caffe ‘ye gidip oturduğum oldu ama bende yanımda birini istiyorum galiba.

Neden hayatıma hep yanlış insanlar giriyor?
Cevapla