Onaylanmadığım iltifat almadığım zaman mutsuzum ne yapabilirim?

arkadaşlar şımarıklık olarak düşünülmesin birileri ya da biri benimle ilgilendikle yazdıkça ya da övdükçe ben mutlu ve tam hissediyorum. Sonuçta herkes deli gibi benimle ilgilenemez her saniye biliyorum ama olmayınca özgüvenim düşüyor sebebi ne olabilir nasıl çözerim. Dün mesela modum düşüktü bir arkadaşımın abisi benden hoşlanmış iltifatlar etmiş , ben hoşlanmasam bile aşırı mutlu oldum günüm güzel geçti

Onaylanmadığım iltifat almadığım zaman mutsuzum ne yapabilirim?
Cevapla