Egosunu benim üzerimden tatmin etti şimdi de yazıyor ne yapmalıyım?

Sevgilim araştırma görevlisi, ben stajyerim birlikte hasta bakıyoruz defalarca bugün ve diğer günler olur olmadık bu buraya mi konur bu anesteziyi neden tam cekmiyosun bosvermislik mi var falan diye o kadar üstüme geldi ki bunu ikinci seferdir yapıyor ve cidden zoruma gitti. Ve yanlış yaptığım bir şey de yok ufak ayrıntılar için yapıyor bunu ve yetmiyor gibi ceza da verdi bana. Akşamına hiçbir şey olmamış gibi "napiyosun mis kokulum" yazmış. Ne yapmalıyım ne demeliyim
Egosunu benim üzerimden tatmin etti şimdi de yazıyor ne yapmalıyım?
Cevapla