Sevgilimle kavga ettik yazma bana bende yazmayacagim dedi, kendimi zor tutuyorum ne yapayim?

Kavga ettik ve bana ben yazmayacagim sende yazma dedi. Telefon birgunduf kapaliydi aglamaktan helâk oldum dayanamadim actim telefonu ne arama var ne mesaj yazmamis. Ne yapayim yazayimmi sizce aglamaktan öldüm ama.
Sevgilimle kavga ettik yazma bana bende yazmayacagim dedi, kendimi zor tutuyorum ne yapayim?
Cevapla