AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
141Cevap
Herkes yasitina baksın o ne öyle babasi , abisi yaşındaki adamla genç kızın
Yaş farkı ilişkilerde sorun olabilir, ancak önemli olan duygusal olgunluk, karşılıklı saygı ve iletişimdir.
Yasin bir önemi yok, insan olmamak ne istediğini bilmemek büyük proplem
hic problem sayilmaz erkekler geç olgunlasir yani yasıt sayilirsiniz
ya bilemedim anlaşıyorsanız olabilir belki ama kim olduğuna da bağlı öğretmenin falansa düşünme bile sakın
Hayır büyük değil ama hayattan beklentileriniz aynı olmaz sen daha cıvıl cıvılken o ununu elemiş eleğini asmış kafa yapıları zıt olabilir
Yani şöyle 30 ile 40 yaşında ki biri için önemli değil yaş farklı ama 17 ve 27 yaşlarında biri için önemli
Nasıl yani
şu an 22 yaşındayım 28 yaşında biriyle konuşurum ama 17 yaşında olsaydım asla 27-28 yaşında biriyle konuşmazdım çünkü en önemlisi reşit ve kendi düzeyimde biri olmaması
Anladım tamam
lan aşıksan farkları göremezsin ki, farkı görüyorsan aşık değilsindir bana göre.
Ben 14yaşındayken 21yaşında bir adamı sevmiştim işte
Sübyancı aşk hayatı iğrençliğinizi bence evin bodrumunda falan değerlendirmelisiniz iğrenç çünkü
Bence oluru var ya 25 yaşındaki bi erkek çokta büyük olmuyo aslında
Erkekte en fazla 10 yaş büyük olması daha iyidir olgun oluyorlar uğraştırmıyorlar seni
Aşık olarak kimse evlenmesin aşk koca bı yalan evlendikten sonra anlıyorsunuz ama iş işten geçiyor.
Bence no problem benim eski manitam ile aramda 10 yaş vardı ben 20 o 29 yaşındaydı 30 olcak
Peki nasıldı iliskiniz
Aileler nasıl bakti bu duruma
İlişkimiz güzel Di ailemin haberi yoktu 1 2 ay sürdü ilişkimiz sonra ayrıldık
İki insan mutlu olduktan sonra hiçbir şey sorun değil
Bende 22 yim ama 18 yaşında sevgilim oluyordu yani problem olacağını zannetmem yani
Bana kült bir film olan Neon filmini hatırlattı, bence o filmi bu ve izle?
Yaş denilen ; Bu dünyada kalınan süreyi temsil eder, bunlar ile ilgisi yok
Hayır eğer gerçekten seviyorsanız 7 yaş bir problem değil
Yaş farkı problem değil de yaşın henüz yeterli değil bence
Bıraz zaman ver kendıne olmaz dıye bısey yok gercek sevgının asla yası yoktur
Sıkıntı olacak bir yaş değil gibi, 20-30 yaş yok sonuçta.
Yani bakabilir sohbet etmeye devam edin belli olur bir süre sonra
Problem değil hatta daha iyi 😂 o yaşlar da biri daha iyidir 🥰
Bende 18 yaşındayım 24 yaşındaki adam bebeğimden farksız emin ol ne imkansız nede abartılı bir şey
Dimi ya bende öyle düşünüyorum tipi bile 18 19 yaşında duruyor ama öğretmen işte. Benim öğretmenim değil bu arada atanmadi daha
Yani benle sevgilim arasında 3 yaş var. Toplum tabiki hoş karşılamıyor ama sevgide hiçbir sılıntı yok
Sevgilim 19 yaşında ben 29 yaşındayım. Konu bu kadar
Peki çocuk gözüyle bakiyormusun ona? Yani sevdiğim adam gerçekten beni severse kötü düşünmez inşallah. Sen büyük ve olgunsun. Kızla evlenmek istediğini varsay ailen istemezse yaş farkından dolayı karşı cikarmiydin aşkın için?
Çünkü benimkinin ailesi istemez gibi geliyor. Annesi cadaloz
Çocuk gözüyle bakmıyorum ama çocuksu yanını seviyorum. Ailem karşı çıkmaz. Çünkü erkek tarafında bu kadar bu kadar sorun görülmüyor. Asıl kız tarafından olan bu sorunlar
Bizim aramızda da 8 yaş vardı eğer seni gerçekten seviyorsa problem değil sizin için ama aileler sıkıntı çıkarabilir onuda halledersiniz
Bence yedi yaş elbette günümüz yargılarıyla büyük ve doğru kabul edilmiyor çünkü aşk ilk başta güzel gelebilir ama sonradan düşünceler değişebilir
Hiç sorun yaşandığını görmedim. Yakın çevremde 18 yaşında bir erkeğin 11 yaşında kızla birlikte olduğunu bile görmüşlüğüm var.
O yaştaki kişilerinin bazılarının amaçları farklı oluyo sen öyle bir şey sezmediysen sorun yok bence
Dikkat etmen lazım sonuçta o her haltı görmüş, yaşamış yaşta sen daha yenisin kullanıp bırakmayacagi ne malum aşkın yaşı yok elbet ama bu devirde adam bulmak zor
Olmaz bir süre sonra bitiyor yaşıtın ile olmanı tavsiye ediyorum
problem ya, cok fazlaysa problem yani olmuyo bi sekilde
Bende 23 yaşındayım 18 yaşındaki kızı seviyorum 5 yaşı geçtim artık 7 8 yaş bence normal oldu genelde evlenen herkesin arasında minimum 5 yaş var artık yaşıtları evlenen sayısı çok azaldı son yıllarda
Peki o kızı gerçekten seviyorsan çocuk gözüyle bakarmisin senin yaşın büyük ya? Hani 25 yaşında olsan yine o kızı severmisin o kız 18 diye birakirmiydin sevmeyi.
ya da ailen karşı çıksa ileride evlenmek istesen ne yapardın aileni karşına alirmiydin o kız için
Şöyle söyleyim çocuk gözüyle bakmam içim fiziksel olarak çocuk gibi görünmesi lazım ama bu zamandaki tüm 18 yaşındaki kızlar 22 yaşında gibi duruyor bundan dolayı öyle düşünmem tabi
Ailem karşı çıksada bırakmazdım ama 18 yaşındaki kızlar daha hala çocuk ile yetişkin arasında bir duygu durum içinde oluyorlar kesinlikle 24 yaşındaki kız gibi olgunluk olmuyor en ufak şeyde sorun çıkar ama erkeğe kalmış çevremde evlenen herkes 18-25 arası yaşları kız küçük oluyor
Aşırıya kalmamak suretiyle yaş farkı en fazla 7 8 olmalı yoksa şakadan anlamazlar
Biyolojik değil duygusal yaş önemli. Mevzu aşk olunca o da hükümsüzdür
Önemli olan yaş değil, o adam seni kendi amelleri için kullanıcakmı değilmi o önemli
7 yaşta sorun yok. Yaş ilerledikçe yaş farkı orani azalir. Sen kendi burcuna ve onun burcuna bak
sen baya küçüksün o seni kandırabilir. dikkat et. yaşıtını bul boş ver bence.
18 yaşla 35 olsaydı pedofili derlerdi ama ne hikmetse 25 olunca denmiyor. 25 çocuk yaş mı mq.
33 yaşındayım 24 yaşında sevgilim bar bir şey olmaz devam
Yoo ben 25 iken sevgilim 35 idi düşün yani arada 10 yaş var kendi isteğimle yaşı büyük olgun bi kadın istedim çnkü ergen kız tripleri yoktur o yaştakilerde o kadar
Bise olmaz nolcak
Sen 25 yaşında olsan 18 yaşında birini gerçek anlamda sevsen düşünürsün yaniiiiiii
Anlaşıyorsam niye olmasın
Ayyy inşallah oda öyle düşünür
İnş
Yani seviyosan tabiki senin kararın bence problem çünkü bana göre düşünceler ve fikirler yaşta bana göre ama sen nasıl mutlu olucaksan öyle olsunn
Hayır yaşın önemi yokdur aksine tecrübe herzaman ön pla da dır 🙏
Olabilir tabiki ama baya tanıman gerekir
7 yaştan bir şey olmaz
Bende 18 yaşında 30 larda veya 40 yaşlarındaki kişiler ile sevgili oluyordum.
Aşk yaş ile alakalı değil sevdiğinde kavrarsın bu durumu
Yaş farkı çok önemsiz artık önemli olan ne dersen soyleyim sana saygı sevgi sadakat bunlar yoksa bu ilişki gitmez
Yoo fark çok değil erkeğin olgun olması şart zaten onunda bazen yaşlada alakası yok kısaca doğru kişiyi bulursan tamam
Neden ımkansız onu anlamadım etraftakı eslerın arasındakı yas durumuna bak hemen hemen 5 7 10 yas
8 yaşa kadar problem olmaz. Çok fazla yaş farkı olursa, başta problem yok gibi gözükse de, sonradan problem oluyor.
Sakın o yaşta bı hata yapmaaaa üzülürsün cokk sana anne olmuş biri olarak tavsiyem
Yok abla ben evlenmeyecegim onunla sadece aramızdaki yaş farkından bahsediyorum. Ben en az 25 yaşına gelmeden evlenemem zaten. Sadece 7 yaş uygun olur mu?
Aşın yaşı olmaz.
Hep çıtır hayal etmişimdir, şanslı p. c
18- 28 arası gayet normal
Karakterlere göre degieir bu
Sanırım biraz problem oluyor.
problem değil olmamalı
Sev ama lütfen dikkat et kendine