ERKEK ARKADAŞIM ONDAN YÜKSEK MAAŞ ALMAMI KOMPLEKS YAPIYOR?

5 yıllık bir ilişkimiz var, erkek arkadaşımdan yüksek maaş almaya başladığımdan beri davranışlarında değişim var. Mesela bir restoranda yemek yiyoruz, hesabı benim ödediğim zamanlar da oluyordu. Bu maaş olayından sonra ne zaman hesabı ödemeye kalksam "beni mi düşük görüyorsun, amacın ne" gibi saçma sapan şeyler söylüyor. Geçen de boşboğaz arkadaşlarından birisi beraber otururken "erkek adam, kadından geri planda olamaz, alfa erkek kadını bastırır, hiçbir konuda altta kalmaz" falan diye saçma sapan konuştu. Bu mevzuyu ona anlattığı belli oldu. Bende sinirlenip kalkıp gittim, giderken bana "eğer şimdi gidersen bu iş burada biter" dedi. Bende baya hakaret ettim, ezikliğini yüzüne vurdum. Tanıdığım adam böyle değildi bir anda değişti. Evlenmeyi düşünüyorduk. Koskoca 5 yılım çöp oldu. Ben mi abartıyorum?
ERKEK ARKADAŞIM ONDAN YÜKSEK MAAŞ ALMAMI KOMPLEKS YAPIYOR?
Cevapla