40 yaşım hiç evlenmedim kimsem yok 3 gündür hasta yatıyorum bakan yok evlilik yaşayanlar mutlu bu kadar yalnızlık kötü değil mi?

Ölsem kimsenin haberi olmaz
Güncellemeler
1 yıl
Sevgilim vardı her akşam dövüyordu bir daha kimseyi tanımak istemedim işimden etti maddi olarak bittim ailemi kaybettim daha peşimde kurtulamadım
40 yaşım hiç evlenmedim kimsem yok 3 gündür hasta yatıyorum bakan yok evlilik yaşayanlar mutlu bu kadar yalnızlık kötü değil mi?
Cevapla