Evet bir tarafta anneniz, bir tarafta hayat arkadaşınız var ve bir tane can yeleği var.. Peki siz ilk olarak kimi kurtarırsınız? Sizin önceliğiniz kim olurdu?

Evet bir tarafta anneniz, bir tarafta hayat arkadaşınız var ve bir tane can yeleği var.. Peki siz ilk olarak kimi kurtarırsınız? Sizin önceliğiniz kim olurdu?

Sevgilimi ya da eşimi kurtarırım tabi ki de.. annem yok çünkü sevmiyorum kendisini. ama sevgilim eşim benim her şey olurdu bu hayatta.. ama tabi ki de ne olursa olsun çok zor bir karardır bunu vermek bir taraf da hayatın boyunca yanında olmuş annen var diğer yanında da şu an çok sevdiğim seni karşılıksız seven eşin var mesela
Öyle bir durum çok korkunç olur yani insan çok panikler şaşırır ama şu an mantıklı düşündüğünde annemi kurtarırım çünkü beni tek karşılıksız sevecek kişi annemdir çünkü beni büyüten defa çeken emek veren kahrımı çeken annemdir sevgili eş bunlar hepsi hayatın gelip geçici sana hak ettiğin değeri vermeyen insanlardır yani
Cefa*çeken
Kesinlikle.. El oğlu günün birinde ortada bırakıp gider ama anne her ne olursa olsun hep yanında olur.. 🥺👏🏻👏🏻
Gerçekten de öyle..
Kesinlikle..
Cevap
20Cevap
Merhaba,
Önce annemi kurtarırım! 😅
Sevgilinin canı cehenneme! 😅
Sevdiğime atarım anamı kurtarır o
Akıllı kadının hali bir başka.. 😅
Öyleli tabii 😅
👏🏻👏🏻
Anneme can yeleğini verir sevdiğim kadını da ben kucaklar kurtarırım
https://www.instagram.com/kanal.dunya/reel/DA-nvhhtfCw/
Kadınların canını ne kadar yaktıysa erkekler kimse böbreğini vermiyor.. 😂
Mantık şudur el oğlu değilmi çeker gider mantığı ama bizde öyle değil tam tersi
Aynen eloğlu ilk fırsatta gider..
el kızı değil mi çeker gider de diye biliriz
Genelleme yapmayalım o halde.. Her insan bir değildir..
bencede 5 parmağın 5 i bir olmadığı gibi kadın ya da erkek diye de ayrılmaması gerekir
Kesinlikle öyle..
teşekkürler ozaman
Rica ederim..
Can yelegını sevgılıme atardım. Valıdeyı kurtarmaya giderdım sağlam yüzücüyüm bı sekılde kıyıya çıkardık :)) herkesın sağ salım karaya çıkması lazım ;)
Vay be.. Helal olsun.. 👏🏻👏🏻
Beni kim kurtarıcak 😂bende atlar hep birlikte boğuluruz herhalde 😂 çünkü bende yüzme bilmiyorum ki 😂 🙈🙈
Allah iyiliğini versin.. 😂😂 Beni güldürdün Allah da seni güldürsün.. 😅
Haha 😂 amin canım hep birlikte inşallah 🙏🥰❤️🌺
İnşallah canım.. 🥰
Annem tabi ki..
El oğlu değil mi, baksın başının çaresine..😂
Aynen öyle.. El oğlu günün birinde seni ortada bırakıp gider ama anne her ne olursa olsun yanında olur..
Benim ki başımın belası dese de bırakmıyor..😄
Anne işte..🤭
Anne mi başımın belası diyor.. 🤔
Azıcık sıkarak sevince diyor valla..😂
Aslında o da bir sevme şeklidir..
Benim ki birazcık fazla olabilir..🤭
Bir koluma annemi bir koluma sevdiğimi ikisinede nefes vere vere ben gitsemde yaşam verirdim dalıp nefes sevdiğime dalıp nefes anneme.. ikisindende olamam ben kendimi feda ederdim..
Anne için değer ama sevgili için değer mi bilemedim..
Evet ama günün birinde ortada bırakıp giden de genellikle sevdiğiniz insan oluyor bundan dolayı değmeyebilir diyorum..
Ben yüzme bilmiyorum başkasının kurtarmasını beklerim 😂
Ama sizden başka kimse yok orada.. O zaman ne yapacaksın.. 😅
Yapacak bir şey yok beklerim 😂
Allah rahmet eylesin el fatiha.. 😂😂
Aminn 😂
😂😂
annem cok guzel yuzer, muhtemelen sevgilim de yuzmeyi bilen biridir diye dusunuyorum. yani ikisi de bogulmaz da oldu ki boguldu sevgilime atayim annemi alsin gelsin isi nedir ya kocaman adam ahshahahsh
Sevgili veya koca bulunur da anne bulunmaz ya o yüzden annemi kurtarırım
👏🏻👏🏻
Yüzme bilmiyorum ilk ben ölürdüm😂 Can yeleğini eşe atıp anneyi kurtarmak daha mantıklı
Kesinlikle.. Anne gibi yar olur mu hiç..
Can yeleğini eşime verirdim yüzerek de annemi kurtarırdım.
Vay be.. 👏🏻😅
Ne yani ikisi de bırakayım mı 🤣
Bırakanlar var.. 😅
Ben bırakmam yine de iyi kötü var bir karı var bir ana 😂
Valla kadınlar olmasa sizin haliniz içler acısı olur.. 😂
Bence de 😂
Aferin gelişme var sende.. 😅
Mecburen 😂
Nasıl mecburen.. 😅
Kadınlara elimiz mecburen 😂
Annemi kurtarır ben de atlarım birlikte ölürüz sjlwkd
kimseyi kendimide atar ne olacağını beklerim shshsj
Can kurtaran oldum benim mi haberim yok 😅 Sahil güvenlik lütfen 🤷♀️
İkisinide kurtarırdım. İkisini de ilkim görürüm.
Buna şu an karar vermem zor olurdu. Anlık güdülerim hangisine yöneltirse diyebilirim.
Annemi kurtarırım sevgilim başının çaresine bakar vgjbghbf o 8 canlı bişi olmaz ona.
hic birini bende atlarim birlikte boguluruz mis gibi
Önce annemi sonra eşimi kusura bakmasın önce can sonra canan 😀
👏🏻👏🏻
🧚🌸☺️
İlk kafama sıkarım 🤣
O neden ki.. Gidip kurtarmaya bak kafana niye sıkıyorsun.. 😂 Hem silahı o anda nerden buldun hemen.. 🤣🤣
Sevgilim eşim annem ucu bir aradaysa zaten direk kaçar giderim yoksa onlar beni öldürür
Annemi sadece. Erkeklere değmez..
Kesinlikle..
Eşim ya da annem ya da arkadaşım ya da kardeşim birisi bogulsaydı hiçbirini kurtarmazdım. Yüzme bilmiyorsa denize girmesin.
Hepsi ölsünde kafa dinliyelim
🙄🙄
Sevgiliden hayır gelmez anne candır sevgili dediğin iki güne gider o yüzden iyi düşünün 😄😄
Annemi kurtarırım. Yüzme bilmiyor.
Döner giderim 😃
Annemi tabiki diğeri gebersin
en uzaktakini kurtarmaya çalışırım
Ben de atlarım bogulacaksak hep birlikte olsun😅
Hangisi daha zayıfsa onu kurtarırdım 😅
Yüzsün kurtulsunlar ben iyi yüzme bilmiyom 😂😂😅
İkisini de kurtarırım
Hepsini kurtarırım
Anamı kurtarırım
İkisini de kurtarırım
Annem düşünmeden hemde
Kaçarım jwjsjs
😅😅
Balıkları
Balıkları mı.. 🤔
Balıkları
Neden peki.. Neden anne ya da sevgili değil.. 😅
En masumu balıklar çünkü, yazık dırdıra maruz kalmasınlar
Allahım ya.. Kadınlar olmasan da yapamazsınız ama.. Eş ya da anne hiç farketmez..
Aaa işin şakası bi yana
Kadınlar insandır ,
Biz insanoğlu.
Allah acılarını yaşatmasın
Amin inşallah..
Saygılar iyi aksamlar , surci lisan ettiysek affola
İyi akşamlar..
Annemi
Annemi kurtarırım
Kendim denize atlarım
İkisinide kurtaramam yuzme bilmiyorum ki
Bende atlarım ve yüzme bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?