Annemi Kurtarırım Tabi.
Annemi
Eşimi
Atlamam Asla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Annemi Kurtarırım Tabi.
Bu tür bir senaryo gerçek hayatta çok nadir karşılaşılan acil durumlar arasındadır ve bu tür durumlarla başa çıkmak genellikle anlık kararlar gerektirir. Ancak, bu tür bir sorunun cevabı kişisel değerlere, ilişkilere ve o anki duruma bağlı olarak değişir. Kimi insanlar önce annelerini kurtarmayı tercih edebilirken, kimileri eşlerini kurtarmayı seçebilir. Önemli olan, bu gibi olaylarda karar verirken panik yapmadan ve mantıklı bir şekilde hareket etmektir. Her iki kişiyi de kurtarmanın mümkün olduğu durumlar da olabilir, ancak bu her zaman geçerli değildir. Bu tür senaryoları önceden düşünmek yerine, anlık durumlarda en uygun kararı vermek önemlidir.
Böyle bir tablo var, ismini hatırlayamıyorum şu an. Adam nehirdeki karısıyla küçük bebeğini kurtarmak yerine yaşlı babasını kurtarıyor. Tablonun anlatmak istediği ise; "bizler geleceğimize değil, geçmişimize ve köklerimize daha çok bağlıyız"
Ben yüzme bildiğine göre 2 sini kurtarırdım ama büyük ihtimal ile gelecekteki eşim de yüzme biliyordur 😂😂😂
Doğrudur iyi cesaret ikisini de kurtarmak 😃😃 bot varsa hemen çıkar ayağından yoksa yüzemezsin
😂😂😂
Yüze bilirmisin botlarla 😃😃
Hayır normal yüze biliyorum 😅😅
Anladım botları çikarcan o zaman illaki 😃
😅😅😅😅sanırım
Aynen 😂😂 çizme varsa da çıkar palet gibi olur yoksa ayağında
ya da şöyle yaparım kişi suya düşsün sonrada eşime söylerim annemi kurtarsın ve o yüzme bildiğine göre benimde suya inmeme gerek kalmaz bu daha mantıklı 😂😂😂
Hım gerçekten çok mantıklı peki kocan ve eşin aynı anda denize düştüyse nolcak 😂😂😂 o zaman mecbur atliycan
Atlarım o zaman yapacak bir şey yok
Aynen öyle çantanı bi kenara koyar telefonu falan atlardin ayakkabılar nolcak😃
Yaaaa niye ayakkabılara takıldın şimdi 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Yok takılmadim merak ettim ya 😃 bot varsa botlarinla atlarmiydin denize direk
Heralde çıkarırdım ayrıca bot gimem sipor akabildi giyerim 😂😂😂😂
Teşekürler
Rica ederim yorumların için ben teşekkür ederim
🤗🤗🤗..
🤗🤗
En son bu soruyu sanirim ilkokul da arkadasdan duymustum, soru şu bu denize düşen anne ile eş ayri ayri baska yerleremi düştü abicim yok yani ne hikmetse ikiside yüzme bilmiyor ikiside derinlere düşmüş benim tercih yapmam gerekiyor ölemi
İkisinide kurtarmam o zaman hak gecmesin :D
Cevap
20Cevap
Eşimi kurtarırdım
Çocuklarım varsa eşimi kurtarırım. Babasız mı kalsınlar. Annem zaten yaşlanmış olur.🥹
kocamda kocam paşamda paşam
Helal olsun valla 😃 mont falan baya ağırlık olur ama oda var bide
Annem kıyıda yüzer eşim de yok ayrıldım boşandım
Atlarım
Ben istemem kimseyi benim için atlasın evladım bile olsa iyi olsun yeterki
Ben evladım iyi olsun isterim evlat acısı yaşatmasın Allah çocuğumun acısı olmasın Bn feda olayım kurban olam
Kim atlayacak istemem kimseyi
Bn izin vermem kimse atlayıp dokunamaz
En akıllıca yorumm☺️👏👏
Yüzme bilmiyorum ki ben atlasam artık ben se kurtarılması gerekenler listesine düşerim
Denizi kurtarma yolları ararim baliklar olsun bi ekosistem var orada. Insamlar denize bakip huzur buluyor. Insanligin gelecegi icin bunu yapmam lazim
etrafta başka güzel hatun var mı diye bakınmaya başlarım :D
Ben eşimi kurtarırdım.😂hahsh yüzme biliyorum ama başkasını kurtarırdım en son eşimi kurtarırım biraz korksun 😂😂
🤣🤣🤣
Annem herkesten önce gelir ben bedensel engelliyim normal annelerin emeği olur ama benim annemin daha fazla var o yüzden annem eş bulunur anne bulunmaz
Annem ile eşim niye denize düşüyor hadi annem yüzme bilmez ama eşim olan insanın bileceğini zannediyorum 😂 eşimi diyorum
Tamamen o anki ruh halime bağlı. Ama şu an ki aklımla annemi diyebilirim.
Yüzme bilmediğim için eşim bildiği için atlasam ben de boğulurdum ama anneme can simidi ya da eşime derdim...
Eee sonuç
Bilmiyorum
Sen bil yeter
İyi afferim
Sizedeeee
Neden böyle saçma sorular sorma gereği duyuyorsunuz ki
Kocasız yaşarım, annesiz yaşamam 😅
Bot varsa ayağında çıkar at ayağından yüzemezsin yoksa
el oğluna anama tercih edecek değilim
el oğlunu
ana baba kardeş el oğlundan da çoluk çocuktan da değerli
yüzmede üstüme az insna vardır. emin olabilirsin
Annemi kurtarırım sonra eşimi
Aynen
Dkkdkdkdkd
Nasıl yani
Çıkartırım hemen ne var ki
Acil kararlar önemli.
Bilmiyorum Allah yaşatmasın
Ben de yüzmeyi bilmiyorum ki😀
Eş çok gelir ama anne gelmez o yüzden annem
Eşimi kurtarırım.
Hayır esimi her şekilde kurtarmak için atlarım
Montu niye çıkarmıyorum sonuçta beynim var niye montla atlıyorum denize
Beyni olan herkes denize kıyafetle atlamamasi gerektiğini her şekilde düşünür.
Arkadaşım ne istiyorsun hep beraber geberelim mi öyle bir durumda oto kontrolü olan herkesin aklına gelir
Ikiside yüzme bilir kendileri ciksin
İkisini de kurtarırım 😂
İyi yüzerim ya
Suyun içinde çıkarırım 😂
😂😂
Bakış açıları önemli 😂
Annemi
Boş 😉
😏😏😏
Sen o boş kafanla havada kalırsın
Eşin seni ne yapsın lan boş Kafa git işine boş yapma
Brn Yüzme bilmiyorum eşim biliyor annemde biliyor atlamama gerek yok
Eşim benim ailemdir ve elbette eşimi kurtarırım.
Balıkları asıl onlara yazık :D
İkisini de
eşimi
Bunun seçenek olması bile çok saçma
Atlamam asla
Annne
Bende atlarım beraber ölürüz
Ana gibi yar olmaz , anne diyorum
Anacigimi🌼🌿🌼
Annem çünkü
İkisini de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?