Beraber yaşayamayacaksak beraber olelim derdim ben
Eşimi
Annemi
Ben de atlardim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Annesini tercih etmeyen adama güvenilmez. Annesi o çünkü. Bir travma yaşamamışsa annesi kötü birisi değilse elbet bir erkek annesini seçer.
Hatuna bok yemek düşer.
Acı gerçekler...
Yani ben "ay aşkım ben mi anan mı" diye soru sorsam "yavrum sen bu soruyu soracak kadar embesil misin" diyecek adamla evlenmeyi düşünüyorum
Not* annesi ile sorun yaşamayan erkekler için geçerlidir
Eş bulunur anne bulunmaz annesi yerine beni tercih eden erkeği de istemem vicdansız olur
birisini seçerek, diğerinden vazgeçeceğim için ikisini de kurtarırdım, yok ikisini de kurtaramazsam, birisi hakkında seçim yapmazdım
İlk ben atlarım yoksa dillerinden kurtulamam
Cevap
17Cevap
beni seven böyle bir seçim yapmak zorunda bırakmadan kendi atlasın ;)
Sevgilimde kim oluyo lan annem i kurtaririm madem kurtaramadim sevgilimi altima alir oyle atlarim dususumu yavaslatir 😂😂
Neden uçurumun kenarındayız? Ve neden ikisi kurtarılmak istiyor?
Muhtemelen ikisi kavga ediyordu ve o hâle geldiler. Başınızın çaresine bakın der uzaklaşırdim. 😂😂😂
seçim yapmak zorunda bıraksaydın annemi derdim ama 3. şıkkı görünce onu tercih ettim
çocuklar varsa eşimi sonuçta oda anne ben anne acısına katlanırım belki ama çocuklar için zor olur
ikisine de bisey olmasin ben düşmeye raziyim
o anda donakalirim sanirim hicbi sey yapamam
Benim başım kel mi? Bende atlarım ulan...
Ben de atlarım galiba 😀
Çocugum yoksa tabikide annemi :Ddd
İkisini de iterim ak ahsjsa
Kendimi aşağıya atarim
Fiyuuv balıklama atlarım 😂
Tek varlığım tek değerlim anacıgımı
Bu da sorumu? Tabiki annemi kurtarırım
sevgilimi diyen yok hahaha :D aferin gençlikkk
kendim atlarim
Ben de atlarım
A n n e 😇
Ben de atlarım
Atla 😛👎
Annem tabi ki.
Annemi alirdim
babamı kurtarırdım
Annemi.
Annemi
annemi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar