Aşk İlişkileri Bu yağmurlu havalarda şemsiye altında☔ yine tek başına yürüyenlerden misin😔? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 33 Yapay Zekaya Sor Yağmurlu havada şemsiye altında el ele tutuşup gezeceğin sevgilin yine mi yok☔🙃 Bu yağmurlu havalarda şemsiye altında☔ yine tek başına yürüyenlerden misin😔? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. evet yağmuru çok severim ben de 1 0 Yorumla
_-_NobodyYs_-_ Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı. Evde dizi izlemek istiyorum dışarı çıkmak zor geliyor 2 0 Yorumla
Gercegimsanri Takip Et Master Yaş: 24 , eic 88% 1 yıl Şemsiye kullanmayı hiç sevmiyorum ıslanmak bile daha güzel 1 0 Yorumla
SheWolfWoman Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Bitanem aşkım kendimim tek başıma yürümek ve yağmurun tadını çıkartmak benim olayım 😃✌️ 1 0 Yorumla
Tiryakinimtiryakinn Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Şemsiye kullanmıyorum.. Öyle sorunum da olmuyor.. Islanmam gerekiyorsa kaçmam bundan.. 1 0 Yorumla
yeterhayeterhayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 67% 1 yıl Hava yağmurlu değil burada günlük güneşlik ama yine de tek yürümem :D 1 0 Yorumla
Ulubayalp Takip Et Xper 6 Yaş: 43 , eic 100% 1 yıl Yağmurdan nefret ederım mümkün olduğunca dışarı çıkmam yürümek ezıyet :/ 1 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Keşke dışarı çıkabilsem de yağmurlu havada tek başıma yürüyebilsem 1 0 Yorumla
palyanco_mutsuz Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 99% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı. Anlaşılan İstanbul 'dasın şemsiyenin tutmamı ister misin 0 0 Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Birazdan çıkmayı düşünüyorum… 🙃 1 0 Yorumla
Zehra-gül Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 99% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Sonsuza kadar 1 0 Yorumla
Gizemnurr9 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 96% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Annemle yürüdük 1 0 Yorumla
bsrtpl Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. oyleyimm 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
evet yağmuru çok severim ben de
Evde dizi izlemek istiyorum dışarı çıkmak zor geliyor
Şemsiye kullanmayı hiç sevmiyorum ıslanmak bile daha güzel
Bitanem aşkım kendimim tek başıma yürümek ve yağmurun tadını çıkartmak benim olayım 😃✌️
Şemsiye kullanmıyorum.. Öyle sorunum da olmuyor.. Islanmam gerekiyorsa kaçmam bundan..
Hava yağmurlu değil burada günlük güneşlik ama yine de tek yürümem :D
Yağmurdan nefret ederım mümkün olduğunca dışarı çıkmam yürümek ezıyet :/
Keşke dışarı çıkabilsem de yağmurlu havada tek başıma yürüyebilsem
Anlaşılan İstanbul 'dasın şemsiyenin tutmamı ister misin
yağmurda tek yürümek de güzel✨
şu an evet
Birazdan çıkmayı düşünüyorum… 🙃
evet tekim her zaman
Sonsuza kadar
Annemle yürüdük
oyleyimm
Her zaman tek
Arabadayim
Kesinlikle