1.55 boyundayım ve 1.80 altı bir erkekle sevgili olmak istemiyorum diye neden eleştiriyorsunuz?

Evet kendim kısa olabilirim ama bu kısa erkek beğenmek zorunda olduğum anlamına gelmez sana 1.75 de uzun diyorlar bir de değil işte değil 1.75 bir erkeğe göre kısa kendi boyumla kıyaslamıyorum ki bir erkeğe göre uzun biriyle olmak istiyorum bu arada hep de istediğim oluyor en kısa sevgilim 1.84 falan oldu uzun kızlarla kısa erkekler saldırmasalar daha da güzel olacak her şey

1.55 boyundayım ve 1.80 altı bir erkekle sevgili olmak istemiyorum diye neden eleştiriyorsunuz?
Cevapla