Evet bildiğiniz üzere kadınlar kısa erkeklerden tiksinip inanılmaz bir nefret ve düşmanlık besliyor, uzun boylu tipsiz bakımsız ağzı kokan erkeklere de tapıyorlar.
Bu durumda kısa boylu erkegin umudunu komple kesmesi sizce mantıklı mı, bence mantıklı
Sevmeyin kızları, tek dertleri çıkar zaten, sevmez kadınlar
Bilime ters
Bu durumda kısa boylu erkegin umudunu komple kesmesi sizce mantıklı mı, bence mantıklı
Sevmeyin kızları, tek dertleri çıkar zaten, sevmez kadınlar
Bilime ters
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yine evimde çayımı içerken tipsiz bakımsız uzun erkeklere tapmakla suçlandım sabır 💆🏻♀️
Kızların yüzde 90 i boya takıntılı
Bence sen komplekslisin
Evet senin hemcinsin yüzünden
Benim boyum 1.65 tipimde pek iyi değil ama bana göre güzel kızlarla her şeyi yaptım
Herkes bumu diyor herkes yalancı
Kesin öyledir
Bu kafayla sevgilinin olmaması normal
Niyetlisin
Niyeymis
Çok karamsarsın millet tekerlekli sandalyedeyken evleniyor senin elin ayağın sağlam normal boyunu kompleks hâline getiriyorsun. Denemekten vazgeçme kızları çokta ciddiye alma birinin beğenmediğini diğeri havada kapıyor.
bu nasil sacma bi dusunce
Doğru bir düşünce
alakasi yok
Nesi yanlış mesela, söyle bakalım
ben senin kisa boyundan niye tiksinim ki? anca canım boyle seylere tiksinir... cok sacma bi dusunce gercekten yani boş ver takilma boyle seylere. kalbin temizse senin gibi kalbin temiz seni her halinle sevecek bi kiz cikar karsina merak etme Allah buyuk
sa lak yazdim da canim a cevirdik sksksk
Hep ayni aynı ya yok kalbi temiz biri seni sever, ben de karsimdaki kızın beni beğenmedini isterim
Ki kısa Boy o kadar kötü ki bir kız beni anca kalbimden dolayı sevebilir, haklısın
yav sacmalama oyle demek istemedim... mesela unlu modellere bak. onlarin boyu cok uzun ve genelinde sevgilileri onlardan kisa. yani dusuncen sacma gercekten seni seven boyuna takilmaz bi kere. ilk tanistigin bi kizsa bile hani boy o kadar da onemli bisey degil bizim icin cidden. yakisikli olsun (herkesin tipi farkli) ve kalbi temiz olsun yeter
Kızların en cok önem verdiği şey Boy birkere, git sosyal medya da bak Boy boy boy diye öluyorlar
Ayrıca kizlar iyi kalpli erkeklerden tiksinir, nerde kötü niyetli erkek orada kız
ben kiz degilim demi sacmalama... bi kiz olarak dusuncemi sana soyluyorum sen nasil bi bunalima girmissen artik... her sey boy degil emin ol. ve o kotu niyetli erkekleri diyorsun da nedeni ni bi sor. o kotu erkekler o kizlara ilk basta cok iyi davrandilar diye kizi kendilerine bagliyorlar. kiz asik oluyo erkegin her dedigini yapiyor sonra erkek gercek karakterini gostermeye basliyo kiz da vazgecemiyor
Arkadaşm sürekli kozlar tarafından dalgaya alınıyor ve Boyu 170 diye hep red yiyor intiharı bile düşündü çocuk
yav ciddi olamazsiniz siz yani kizlar boyuyla dalga geciyo diye intihar mi dusunur bi insan... yav daha gencsiniz belli ki ama ilerde cok daha farkli iyi insanlarla tanisirsiniz. 170 boy kisa bile degil. benim boyum da 170, ve karsima ayni bydan bi erkek cikarsa reddetmem kalbi onemli bide tabi benim tipimse yakisikliysa neden olmasin
Aynen aynen