Sevgilim bana az çiçek alır aldığı zaman da tek dal gül alıyor 50 tl lik olanlar şaka gibi ben utanıyorum ondan alırken?

Maddi durumu kötü de değil. Geçen ilk defa hediye aldı bana doğum günüm diye o kadar berbat ucuz bir bileklik ki Max 30 tl dir. Ben de ona marka hediye almıştım bunun üstüne o bilekliği aldı bana.

Sizce sevmiyor mu bana para harcamaktan kaçıyor sürekli harcamak istemiyor

Sevgilim bana az çiçek alır aldığı zaman da tek dal gül alıyor 50 tl lik olanlar şaka gibi ben utanıyorum ondan alırken?
Cevapla