Kız arkadaşımla ayrıldık ve ben tekrar görüşmek için hazırlanıyorum?

Kız arkadaşım benimle ayrılmak istedi ve son kez oturup neden ayrılmak istediğini konuştuk hayatta artık tek başına olmak istediğini ve hayatında birileri olmadan bir şeyler başarmak istediğini söyledi kolumda sattim vardı onuda aldı benden beni hatırlayacak mısın dedi engellemedi instadan çıkarmadı prive hesabında resmimiz vardı duruyor hayla aslında benim düşüncem benden beklentileri vardı ve sürekli bunu dilede getiriyor du benim yaşadığım bazı sorunlar yüzünden ilişkiye kendimi tam veremiyordum ve ne dediğini anlamıyordum şu an tam 7 gün oldu ayrılalı 3 kez ayrıldık ama aramızda hiç ihanet olmadı şu an cidden onun ne demek istediğini ilişkiden ve benden beklentilerini çok iyi anlaya biliyorum ve kendime çeki düzen verip onun istediği tarzda durumda konumda olduktan ve 1 ay sonra görüşmek istediğimi söyleyip buluşup onu cidden anladığımı ve ne hissettiğini beklentilerini konuşup tekrar barışmak istediğimi söylemek istiyorum siz ne düşünüyorsun bu konu hakkında olur mu dersiniz
Kız arkadaşımla ayrıldık ve ben tekrar görüşmek için hazırlanıyorum?
Cevapla