kızla yazışmış. Ki biz uzun zaman görüşmedik onunla 2-3 gün tatile çıktık ordan da akşam üzere kızla konuşmuş. Araları iyi değilmiş o zaman fakat kıza özledim diyor görüşelim de diyor.
Tek gecelik olsa kullanmış dersiniz de kıza aylarca açıklama yapmış oyalamış ve masum bir kız saf.
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Arkadaş seninle takılıyor ama ona açıklama yapıyor demekki karşı tarafda ağır basan bisiler var yoksa senle tatildeyken ona yazması abesd degilmi yanında sen varsın senle uyurken aklı orada sence kim degerli
Ama beni ciddi gbi tutuyor? Kıza neden sylar için açıklamasını de yapmış kızmasın diye alınmasın diye.. ama diyorum yanında beni tuttu neden? Neden o kızı tutmadı? tatilde de kızla konuşması cok ağır bir şey.. Ama kız değerli ise neden kıza komple gitmiyor sence?
Kız napiyorsun demiş sadece bu direk nereye gittiğini arkadaşlarıyla gittiğini yazmış
sonra nereye gideceğini sonra döndüğümde görüşelim vs sohbet olmuş gözümün önünde resmen
Seni incitmek istemem ama görünen köy kılavuz istemez senle beraber tatilde gayet keyiflisiniz gece gündüz haksızmıyım ne varki sen yanındayken esas kıza yazar gibi yazıyor bunu sorgulasan haksızmıyım
Yok lütfen düşünceniz önemli benim için.
Ama anlamadım kıza yazar gibi yazıyor bunu sorgulasan -- burfa ne demek istediniz tam olarak yalnış anlamak istemiyorsun zaten beynim durmuş durumda
Anladım kadarıyla planlı bir tatil güzel ve keyifli vakit geçiriyorsunuz insan bir anlık heves için takıldığı birini sizce tatilde yazması araması ne kadar sağlıklı umrumda sizi kaybetme olasılığı var risk aldığı şey ya çok değerli ya da aklımdan gitmiyor yanlısmıyım
Anladım şimdi.. Kız da takılan biri değil ve bütn duyguları buna vermiş ilgi anlayış bu da oyalamış.. Ben kendime şunu dedim sadece.. onu çok istiyorsa nedne onu yanına tutup da tatile çıkmadı.. bunun yerine benimle çıktı beni yanına tuttu.. ama bana da dedğiniz gibi değer verse sevse öyle yapmaz.. belli ki kızla da uzatmak istiyor bir seveptrn kaybetmek istemiyormuş
Aklın yolu bir umarım hersey gönlünce olur diyicem ama Araf’ta bir arkadaş ne yardan ne selden geçiyor karar senin kalbin ne diyor
Yok işte sevsen de aldatıyor.. seven insan aldatmaz.. Adam da 37 yaşında daha ne istiyor doymamış demek
Yasa ve adama bir şey diyemem değer verdiğin insan senle aynı sadakati paylaşmıyor demek daha makul
Sevseydi aldatmazdı..
Aslında bazı sorular cevaplarını mısralarında saklar ama kalbimiz bize oyun oynar ve doğruyu bilsekde aksi olmasını ümit ederiz Buda böyle birsey sen zaten cevabın biliyorsun ama canın acıdığı için kabul etmek istemiyorsun yanlısmıyım
Evet doğru.. net bir şekilde zampar. a olduğunu anladım. Kimseyi sevmez çıkartıcıdır. Belki kafasına beni takmış biraz yakın tutayım ciddi gibi ama ondan da vazgeçmemiş.. Gözümün önümde onunla yazışmış.. sonrası da var.. Hani demek istiyorum ne beni ne onu sevmiş.. Adamda sevme potansyel yok merhamet yok.. Kalbim hep tersini görmek istedi.. o rol çektiği için gözüme güzel geldi.. ama 37 yaşındayken iştr düzgün başarılı biri 2 kadını ya da bilmem dahası var mı.. aynı anda yürütmek ne demek.. ezikçe bir şey kalitesizlik.
Karekterine uyan cümleleri sergilemek senin elinde bana düşmez ona sıfat zamirleri ile hitap etmek sen neye karar verirsen saygı duymak lazım
.. Öyleymiş işte.. başka bir şey diyemedim.. güzel seven kadınları kırmaya hakkı yok.. ama kalbi da yokmuş.. Teşekkür ederim size
Önemli olan sen güzel seven bu kalbini daha fazla kırma gerisi önemli değil
Teşekkür ederim.. umarım hızlı bir şekilde toparlarım..
Sen güçlü bir kadınsın anlatıp içini dökebildigine göre yoksa bu saatte hala sorular ve cevaplar la doğruyu aramazdın yanlısmıyım
Hep güçlüydüm ama ona yenildim.. bu yüzden de kendime eziyet ettim neden niye.. Yine bir şekilde kalkarım ayağa.. Elimden geleni bu..
Tabiki kalkarsın sen güçlü bir kadınsın yanılıyormuyum ve inan daha güzel şeyleri hallediyorsun benim fikrim bu
Öyleyim.. herkes öyle der.. biraz fazlasıyla düştüm ama hallederm bir şekilde. Çok teşekkür ederim
Çok rahat sevgilin desenr
Ama neden beni tutuyor? Sabit liman mıyım? Ki benimleyken tatildeyken ona açıklıyor arkadaşlarımla geldim diyor görüşmek istiyor özledim diyor.. karşında da onu seven bir kız var hani 37 yaşındns bir adam bunu niye yapıyor.
Yaptığı çok yanlış seni cepte görüyor olabilir
Beni cepte goruyorsa eğer kızı nasıl görüyor onunla son dönemde mesafeliymiş kız ona alınmış hesap sormuş falan diye.. Ama daha yeni özledim demiş kıza hala boyna kalpler atıyormuş instada.. Hani sevgi belli ki yok seven adam aldatmaz böyle yapmaz mi
yapmaz ki*
Ever seven eden yapmaz hele bide senle tatildeyken
Sence neden hala beni tutuyor neden o kızı tutmadı mesela daha yakın.. Çok tuhaf.. ama beni sevmediğini belli
Özelden yazmaya gücüm yok açıkcası.. sadece anlamak istedim.. Benimle ciddi düşünüyorsa da benim yanımdayken kıza canım arkadaşlarla buraya geldim sonra buraya gidecem geldiğimde haber veririm sana sonra özledim falan filan yazmaz. Seven adam böyle saygısızlık yapmaz.. Ben yanındayken yazmış bide.. belki beni sabit liman olarak görüyor ama hayatında hep başkalar olacak.. şimdi bu kız onu sevmiş sonra başka kız olacak sonra başka.. yanılıyor muyum
anladım evet ama orada mesaj mesaj konu uzayacak benim kalbim kaldırmıyor.. sadece bu sorduğum şeyi cebavını anlamak istedim...
Sen kaç yaşındasın
ben 30 o 37
kız 29
Saf olan taraf sensin seni bırakıp ona gidicek gibi hanginiz daha güzel
Kız da onu seviyor ve saf biridir mesajlardan anladım..
Beni uzun zaman tanıyor kız benden sonra girmiş onun hayatına.. ama beni tutuyor hala..
Kız da güzel ne bileyim güzellikle olsaydı daha güzelini de bulurdu
Fiziğin nasıl peki boy kg n kaç ve seni ihmal ediyor mu tatmin ediyor mu yani hala
Ya neden bu konulara giriyoruz anlamıyprum. Onemli olan adam aldatıyor. Neden tutuyor beni bilmiyorum ben de güzelim kız da güzel. Kıza da güzel davranıyormuş. Sevgi belli ki yok olsaydı beni aldatmazdı hele ki yanımdayken tatildeyken başka kızla konuşmazdı hiç.
Sen bunu bilip ondan ayrılmıyor sun yani kendine saygın var mı
Ayrıldım sadece neden beni tuttu neden ciddi bakmış gibi yaptı ama tatldeyken de o kıza arkadaşlarımla geldim canım diemiş.. ağrıma gitti çok
Seni kullanmış onu sevmiş açıklaması bu
Onu seviyorsa onu neden yanına tutmadı ki.. ki kız da aşık o adama.. bunu yapacağına benimle tatile çıkıyor geziyor
Senin fiziğin daha iyidir ondan sordum söylemedin
Yok benim boyum daha yuksek biraz sadece, ama kız da 1.7 falan fakat kız da gö... po... fiziksel olarak daha iyi, bende düz.. onu soruyorsanız
Hmm hanginiz sarışın
He benim :)
Allah Allah seni seçmesi lazımdı aslında neyse boş ver o adamı oynamış 2 kadınla birden erkek mi yok sana hem
Çıtır seviyor musun
Neden beni seçmesi lazımdı? sırf sarışın olduğum için mi?
Ki benimle tatile gitti beni yanında tuttu. Adam ben varken gözümün önünde kızla yazışmkş ki kız yeni kız değil kıza aylarca açıklayıcı bir şekilde konuşmuş tutmuş özledim diypr
2 niz le de işini görmüş işte olan size olmuş
Tatilde yaptınız mı
Ee sarışın isen seni seçmesi lazım dedin?
Bi seçim yapsa seni seçmesi lazımdı ama 2 nizi birden seçmiş 2 nizi de kullanmış işte bu kadar basit bu arada mesleğin ne
işte ben diyorum seçim yapması lazımdı neden beni seçsin? Saçımdan dolayı mı? Sevgi bu kadar basit mi?
Sen kabullenememis sin hala seni hiç sevmemiş o aw
Ben kabullendim sevseydi aldatmazdı dedim. Ama sen seçim yaparda seni seçmesi lazım dediğin için neden dedim saçımdan dolayı mı? Belki seçmiş beni yanında tutmuş tatile çıkmış ciddiymış gibi davrsnmış ama kızdan da vezgeçmemiş demek
Seni kullanmaya devam etmiş açıklaması bu secseydi dedim zaten ve kendini seçenek olarak da görme tek seçenek olmak zorundasin
Mesleğin ne bu arada