Evli birinden ayrildim iyi yaptim mi sizce? Zaten boşanmayacakti?

4 aydir beraberdik. Çok kavga eder olduk. Arada bir yemege kahveye gezmeye giderdik. Konusur dertlesirdik. Seni daha çok iyi kalbin için seviyorum derdi. Ama hiç bi zaman bosanacagim diye kandirmadi. Bana bun aldığında benden uzak dur rahat bırak beni derdi. Halbuki haftasonu akşamları onu hiç aramazdim. Sonra buna uzunca bir mesaj attim cuma günü ayrılık mesajı. Ama ben onu hala çok seviyorum. Napacagimi bilmiyorum. Ben boşanmış biriyim. Aslinda düzgün yuva kurmak istiyorum ama nasip olmadı. Sizce ayrılmak la iyi yaptim mi? Birde aynı kamu dairesinde çalışıyoruz. 3 gündür ayrılık şarkıları atiyor seven sevdiğinden ayrilirmi diye. Bana mesaj atti inşallah hallederiz düzeltiriz aramızı dedi. Ama beni bırakıp gidermi yoksa devam edermi sizce nolur?

Güncellemeler
1 yıl
Yazdi bitsin istemiyormus
Evli birinden ayrildim iyi yaptim mi sizce? Zaten boşanmayacakti?
Cevapla