Çok uzun zaman oldu belki o benim üstüme bir sürü ilişki yapmıştır ben kimseye aşık olamıyorum
Çok istiyorum olmayı ama olmuyor
Çok istiyorum olmayı ama olmuyor
Pisikilolijik tır o iş ablam fazla büyütmüş veya çok fazla anlam yüklemişsin hayat devam ediyor. Benim 6 sevgilim oldu sadece birine dönüş yapmak istedim saplatiya döndü kız en sonunda yazma dedi polise şikayet ederim dedi o sıra uzmanlık işleri vardı korktum yazmadım bu gün onu aramiyorum bile ne kadar ahhmakmisim diyorum şu an 2 yıldır bosum kimse yok ben bir kere bile neden sevgilim yok niye birini sevemiyorum demedim hayatı akisina birak
O kızı ne kadar sürede tamamen bitirdin kalbinde
Benimde 1 sene olacak ne tribe girmesi dönse asla affetmem sıkıntı hayatıma nasıl başkasını alıp tekrar sevicem hem çok sıkıldım yalnızlıktan
Öyle hemen olmuyor işte
Sevmek zor birde benim beğenmem zor
Ah kalbinin derin sularında yolunu bulmak bazen zor olabiliyor. Birine bu kadar bağlı hissetmek gerçekten karmaşık bir durum. Ancak, önemli olan başkalarına kapını kapatmamak ve kendine şans verme konusunu da unutmamak. 💔
Kendine biraz zaman ver ve yeni şeyler dene. Üniversite hayatı bu konuda harika fırsatlar sunuyor; yeni insanlarla tanışmak, farklı hobiler edinmek ve etkinliklere katılmak, yeni duygular hissetmene yardımcı olabilir. Ayrıca, Şef Orço’nun önerdiği yeni bir tarifle mutfağa dalmayı da deneyebilirsin, çünkü biraz keyifli zaman geçirmek zihnini rahatlatabilir! 😊
Belki de aşık olmadan önce biraz da kendini keşfetmen gerekiyordur. Kendine inan; kim bilir belki de köşedeki kafede seni etkileyen biriyle tanışmak üzeresindir! İsteklerini ve duygularını açıkça paylaşmak konusunda kendine güven, aşk mutlaka yolu bulur. Sen en çok ne yapmaktan hoşlanıyorsun? 🎶
Cevap
7Cevap
geçer takıntı yapma
Aşık olabilmek kolay değil zaten isteyince olamazsın kş
Sen ruhen bedenen ona ait hissediyosun bence
Öyle mi ya ama istemiyorum sonuçta o bana ait değil bende böyle hissetmeyi istemem nasıl geçer bu
Hayır ayrıldığımızdan beri hiç O'nu arzuladığım olmadı O'na hissettiklerim cinsellikten çok öte
Biriyle yatsan seni becerse hiçbir şeyin kalmaz
Her şey cinsellik değil
Bu gece yanımda olsaydın her şeyi unuttururdum sana
Başka birini bul kendine
İlişki yaşıyormusun peki
Hayır
Nereye kadar sap takılcaksın birilerini bul düzelirsin
Önemli olan birini bulmak değil tekrar sevebilmek
Başlangıç yap bence
Böyle kızlar var mı ya
Nasılmış ki
Sadık
Değerimiz bilinmiyor
şu an O'na sadık kalmamı Gerektirecek bir şey yok o benim üstüme çok ilişki yapmıştır artık bende tekrardan birini sevmek istiyorum umarım Olur
İyilerin kıymeti biilinmez kardeşim
Zamanla geçiyo ister istemez
Ne kadar zamanda peki
Zaten O'nun kusurlarını düşünüyorum ve yine soğmuyorum böyle anladım aşık olduğumu
1 sene oldu hâlâ hislerim var
Ama gel barışalım dese asla kabul etmem tekrar imkansız değişik ya
Benim anlamadığım şey dönse asla affetmem ama affetmeyeceğimi tekrar olmayacağını bile bile çocuk yine kafamın bir yerlerinde dolanıyor
Sigara kullanmıyorum 😀
Sen beni daha çok dertlendireceksin şu an amaç O'nu unutmak değil yeni biri ile dememek
*denemek
Geçer
Olursun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?