Halime diye bir arkadasim vardi ama ona buyuk bir yanlis yaptim?

Halime amcamlarin komsusu ara sira ugrardim. Dokuz senelik arkadaşlığımız vardi bazen kocasıyla yanimda kavga yaparlardı, bende bazen adama selam verirdim dışarda, fakat son zamanlarda adam bana karsi çok ilgi duymaya basladi, iki senedir bu böyle ve en son olarakta onunla birlikte oldum. olayi kapatmak istedim tam arkadaşlığımızı bitirecekken mesajlarimi okumus halime, suratima tokat atti ve esinden bosandi, meseleyi böyle kapatması benim zoruma gitti, intikam birsey almadi, suratimada bakmiyor, özür dilenecek bir durum degil ama enazindan özurumu kabul etse Şu an hersey yarim kalmış kapanmamış gibi hissediyorum, icimde bir yarim kalmışlık, pişmanlık hissi var, kapanmamış bir konu gibi, bu his nasil geçer? Intikam almasini saglasam geçermi sadece defterleri kapatmak istiyorum illerde sorun olmasin kafamida bidaha kurcalamasin bu durum? Bide bir hafta sonra o adamla evleniyorum onlar Şu an iki senedir boşandılar bu durum sorun olur mu?

Halime diye bir arkadasim vardi ama ona buyuk bir yanlis yaptim?
Cevapla