Beni daha bebegimiz ufacikken birakti ve terketti. Bana cok yanlislari oldu. Simdi baskasiyla beraber. Detaya gore yorumlarmisini,?

Gorustugu kadina yanlis yapmamaya calisiyor. Bana ise her rezilligi yapti. Bana dedi ki, seninle tukettik, cok yanlislar yaptik, ama onunla sifir hatasiz devam ediyorum, etmeye calisiyorum. Seninle olsaydik yine hatalarimizi birbirimizin yuzune vururduk yine mutsuz olurdum diyor. Ancak sorun şu ki, bana saygisizligi artarak devam ediyor. Bu kadini mutlu edebilmek icin cocugumun da gururunu kirmaya calisuyor benim de. Bu nasil mantik.

Beni daha bebegimiz ufacikken birakti ve terketti. Bana cok yanlislari oldu. Simdi baskasiyla beraber. Detaya gore yorumlarmisini,?
Cevapla