Hoslandigim kişiden hoslanmiyorken baka baka zorla hoslandirdi?

Hehehehhe nasıl başlık ama :D bir adam var bekar ama yaşı büyük hiç evlenmemiş 43 yaşında falan olduğunu duydum. Ortalama altı bir tip hatta yani begenmiyordum. Sürekli bakıyordu her gördüğünde. Bir gün bakışından çok etkilendim kalbimde hissettim ve o gün bugündür aklımdan çıkmıyor. Normalde bakışlarına hiç karşılık vermezdim ama bir gün karşı karşıya geldik ve çok çok yakın mesafeden hipnotize olmuş gibi göz göze kalakaldık hatta önündeki adamı görmedi bana bakmaktan ve çarptı. Bu olaydan sonra çekinmeden bakışlarına karşılık vermeye başladım ama işte o kadar adam sadece bakıyor ve bakıyor gelmiyor konuşmuyor iletişim hiç yok. Hayır yani ne bekliyor napim sinir olmaya başladım. Sevmiyorsan oyalama kardeşim demek istiyorum bazen suratına suratına öf çok sıkıcı amaç ne sizce? Bu arada ilk adımı asla ben atmam o atsın çünkü bakışına karşılık vererek adım attiigimi düşünüyorum ben güzel bir asist yaptığımı düşünüyorum yanlış mıyım a dostlar?
Hoslandigim kişiden hoslanmiyorken baka baka zorla hoslandirdi?
Cevapla