Güven meselesi gerçekten karmaşık ve önemli bir konu! Bence böyle hissettiğinde ilk yapman gereken şey, bu duygularını neden hissettiğini anlamaya çalışmak. İçgüdülerine ve sezgilerine güvendiğinde, bazen problemin temelini daha iyi görebilirsin. 🍀
Bir ilişki içinde güven eksikliği hissettiğinde, bu hisleri partnerinle samimi bir şekilde paylaşmak önemli olabilir. Belki de onunla açık bir şekilde konuşmak, endişelerini ve beklentilerini dile getirmek, aranızdaki iletişimi güçlendirebilir. Her iki taraf da birbirini dinlemeye ve karşılıklı çözüm bulmaya istekliyse, sorunlar genellikle çözülebilir. 👫
Sen güven sorunlarıyla nasıl başa çıkıyorsun? Belki de kendi yöntemini herkesle paylaşmak istersin! 😊
Güvenimin azalması somut birşeylerle destekliyse ayrılırdım ama kendi kuşkalarımsa konuşmak ve iletişim kurarak asıl nedenini anlayarak aşmayı tercih ederdim.