Yıllarca derken 1 yıl falan hani öyle düşünün

Bu resmi ekleyesim geldi. Gençlik heyecanı gibi kıpır kıpır hissettiriyor
Sana sarıldığım an yağmur duracaaakmışş
Yıllarca derken 1 yıl falan hani öyle düşünün

Bu resmi ekleyesim geldi. Gençlik heyecanı gibi kıpır kıpır hissettiriyor
Sana sarıldığım an yağmur duracaaakmışş
cok nadir heyecanlanan biriyim normalde cok kolay iletisim kurarım insanlarla, ama herhalde burdan tanisip anlastigim insanlarla bulussak heyecandan ne diyecegimi bilemem bi sure hahah
Cevap
12Cevap
garip ve tuhaf olurdu ama alışırdım
Daha önce yaşanmamış bir durum cereyan edeceği için bilemiyorum 😄
😀
Kıpır kıpır bir heyecan olurdu ve aptalca bir tebessüm😇
Ivittt 💕
Mesajtaki samimiyeti yakalarsam direkt nikah dairesine yiğidim derim
@Firu_Zen 😃😃
1 yıl yazıştık ve bulaşacaksak sözlerin bittiği yerdeyiz demektir öpüşmek lazım😀
Elbette güzel ve heyecanlı bir an olacaktır.
Heyecanlı oluyor.
Dimi
Hiç bir şey olmaz daha yakından tanımaya çalışırım.
Bazen bir duraksama oluyor heyecandan ne diyeceğini ne yapacağını bilemiyor insan.
Çocuk gibi sevinir heyecan yapardım sanırım.
İnsan ister istemez heyecan yapar
Mutlu olurum heyecanlanırım.
Güzel soru ama o an naparim bilmiyorum
Yıllarca tanıyorum zaten, hiç yabancılık çekmem
Heyecanli olurdu
Öperdim beğenirsem
Heyecan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?