İlk kez tanışmana rağmen önceden tanıyormuşsun gibi hissettiğiniz oldu mu?

Bazen olur ya, yeni tanışmışsınız fakat sanki o insanla yıllar geçirmişsiniz gibi. Öyle bir samimiyet öyle bir yakınlık. Ne tuhaf değil mi?😜
İlk kez tanışmana rağmen önceden tanıyormuşsun gibi hissettiğiniz oldu mu?
Cevapla