
Olduysa o kişi ile şu anki iletişiminiz ne durumda?

İnsanlara hoş gelen davranışlar belli olduğu için herkes rolünü buna göre oynuyor. Geçmişte ben de bunu yaşamıştım. Çok sonradan yanıldığınızı anlıyorsunuz ve ağzınızdan o pişmanlık cümlesi çıkıyor: “Seni keşke hiç tanımasaydım.”
Daha önceden tanıyormuşum gibi, söyleyeceklerimiz bile aynı olan 2 kişiyle tanıştım. Biriyle zamanla koptuk, diğeri en iyi dostum şu an.
Rica ederim
Evet çok oluyodu öyle. İnsanjn içinde bir samimiyet oluşturuyo. 😂 Hala ilk günkü gibi devam👍🏼
Cevap
17Cevap
Evet.. bu dediğinizi birkez yaşadım ve kendisinide söyledim.. sanki seni yıllardır tanıyor gibiyim diye.
Kapılmadım hep her an herşeyi yapabilir tarzında mesafem vardır
Evet oldu. Bu çok nadir yaşanan bir durum aslında. Her konuda uyuşmak insanı ürkütüyor hatta bir noktada
tam öyle düşündüğüm anda öyle olmadığını anlayacağım davranışlarda bulunuyor..
Evet öyle hissettiğim o düşünceye kapıldığım oldu...
kapıldım ve keşke daha önceden tanışsaydık bile dedim
Kapıldım. Askerde bir arkadaşla tanışmıştım sanki erkek kardeşim, adamla o kadar iyi anlaştık.
Hem tip olarak hem de davranıssal olarak anımsattığı oldu
Evet, daha çok fikirlerimiz aynı ise ve sempatikse samimi ise karşı taraf bu oluyor.
Oluyor bu çekim gücü tarifi değişik bir duygu hali.. ama genelde herşey detayına kadar yaşanıp bitiyor 🤣
Evet bazen oluyor bunu hissettiğim.
Evet 1- 2 kişide olmuştu öyle bir durum harbiden çok garip his
nişanlandık ayrıldık :D
Evet kapıldım. Hata etmişim.
Evet, bazen oluyor. İlginç gercekten✂️
Hayır
evet
Evet arada sırada oluyoe
O eskiden bana olurdu.. kendi saflığımmış..
arada oluyor öyle modeller..
Kanı kaynadımı insanın sanırım o hiss oluşur.
Evet , Bazen insanın kanı kayniyor direkt
Evet çok fazla oluyor
Hayır hiç öyle bir şey olmadı.
Evet çok hemde 😊
Kapıldım
Evet
Kapılmadım
Evett daha yeni oldu
Çok sık
Evet, oldu.
Hayır sanırım 🤔
olmustur
Önceden olmuştu.
Pek değil
Eveett
Evet oluyor
Evet çok oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?