Saat 19 39 da konuştuk en sin sevgilimle saat on iki oldu niye böyle yapıyo iyigeceler günaydın yazma huyu yok çok üzgünüm😒?

Saat 19 39 da konuştuk en sin sevgilimle saat on iki oldu niye böyle yapıyo iyigeceler günaydın yazma huyu yok çok üzgünüm😒?
Cevapla