Sevgilin sevmese ayrılır da yani umursamıyor yani hayatında senin birinci noktaya koymuyor ne de olsa affeder diyor ya da bir şekilde ikna ederim diyor
Sen bu kadar gerçeği görememişsin ayrılamazsın sen biraz ona karşı bağımlı gibisin.. ayrılırsan geri dönecek olan kişi sensin bence biraz gerçekleri görmeyi dene ondan sonra düşün ayrılmayı
Aradım sordum sebebini şarjım yok dedi ama giriyor sürekli ben de inanmıyorum aana dedim o zaman sen İstanbul’a gelene kadar konuşmayalım dedi o da o tamam erkek adamsın dedi kapattım telefonu öyle o diyomce sonra hemen arkasından ayrılık mesajı attım gördü ama yazmadı 1 saat bu şekilde mavi tik
O zaman İstanbul’a gelene kadar konuşmayalım dedim adamsın erkek tamam dedi ben de sinirden kapattım o öyle diyince ondan yapma dur demesini bekledim kapattıktan sonra telefonu ayrılık mesajı attım görüldüyse kaldı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Tek derdiniz bu olsun bizim hayatimizda kimse yok biz napacaz
Terk edildik awk
Bunu neden yapıyor sevmediği için mi
işi olabilir ama sevmiyor seni oyaliyorda olabilir bir erkeğin ilk önceliği sevdiği kadındır üzgünüm
O şu anda Diyarbakır turunda kardeşiyle ama hep vatsapta aktif sadece bana yazmıyor sanırım
Bende Diyarbakırliyim buralı olsaydı çocuk sana yardımcı olabilirdim
Sen ne düşünüyorsun şimdi ayrılim mi ondan
Ne kadar süredir berabersiniz
1 buçuk yıllık ilişkimi vardı ayrıldık 1 yıl aradan sonra konuşmaya başladık
Uzun ilişki bunun için bitirme bence
Bana yaptıklarına baksana
Mevzu sadece geç yazması ise abartiyosun
Sana başımdan geçenleri anlatsam yaşadığın şeylere sukredersin inan
Telegramdan yazayım mi sana bende
Umursamıyor
Bunu neden yapıyor sevmediği için mi
Sevgilin sevmese ayrılır da yani umursamıyor yani hayatında senin birinci noktaya koymuyor ne de olsa affeder diyor ya da bir şekilde ikna ederim diyor
Bunların sebebi yeterince hoşlanmamasından mı kaynaklı
Hayır
Nasıl anladın
Sorun onda değil biliyor musun sorun senin bazı şeyleri anlamamanda a
Neyi mesela
Şimdi napayım ayrılayım mı
Sen bu kadar gerçeği görememişsin ayrılamazsın sen biraz ona karşı bağımlı gibisin.. ayrılırsan geri dönecek olan kişi sensin bence biraz gerçekleri görmeyi dene ondan sonra düşün ayrılmayı
Arayayım mı onu neden yazmadın diye
Neden yazmadığını zaten adam biliyor sen niye bunu ona tekrar hatırlatıyorsun ki
Aradım sordum sebebini şarjım yok dedi ama giriyor sürekli ben de inanmıyorum aana dedim o zaman sen İstanbul’a gelene kadar konuşmayalım dedi o da o tamam erkek adamsın dedi kapattım telefonu öyle o diyomce sonra hemen arkasından ayrılık mesajı attım gördü ama yazmadı 1 saat bu şekilde mavi tik
O zaman İstanbul’a gelene kadar konuşmayalım dedim adamsın erkek tamam dedi ben de sinirden kapattım o öyle diyince ondan yapma dur demesini bekledim kapattıktan sonra telefonu ayrılık mesajı attım görüldüyse kaldı
Yani dediğim gibi umursamıyor
Yani bu kısaca seni sevmiyor hoşlanmıyor mu demek oluyor
Aynen öyle
Öyle o kadar canım yanıyor ki ağlıyorum şu an
Ağladığında sorun çözülmüyor
Telegramın varsa konuşabiliriz
Olur konuşalım
Mmakayy kullanıcı adım