Uzun sure yalniz kalan insanlar bu duruma nasil alışıyor?

Bi yanım hhayatimaa birini almayı çok çok istiyor. Bi yanım asla kimseyi kabullenemiyor sevemiyor. Yalnız olunca çok zorlanıyorum. İnsanlar nasıl senelerce yalnız kalabiliyor. Daha 23 yaşındayım ama 45 yasinda senelerdir yalnız olup her şeyden ümidi kesmiş gibi hissediyorum

Uzun sure yalniz kalan insanlar bu duruma nasil alışıyor?
Cevapla