Tek yaşayanlar var mı? Bu duruma nasıl alışıp da uyum sağlayabildiniz?

Bu sene öğrencilik de ikinci yılım ve eve çıktım yani şu an tekim ve aşırı yalnızlık onunla birlikte de gelen sıkıntıyı cekiyorum🥺 bir ev de birden fazla insan olmayınca çok sessiz oluyormuş ya. Normalde ailemle aram çok çok iyi değildi ama yine de birbirimize bağlıyızdır onları falan da çok özledim derslerime bile odaklanamıyorum resmen son bir kaç gündür. Yani daha önce bu durumu yaşayanlar var mı nasıl alıştınız ya da ne yaptınız?
Tek yaşayanlar var mı? Bu duruma nasıl alışıp da uyum sağlayabildiniz?
Cevapla