AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
Oldu ama ona değerdi :))
Değer (di) deniyorsa pişmanlık değil ne güzel🌸
Kesinlikle 🌺🌺
🍫🍫💖
Olmadı olmayacak benim uyku çok değerli
Yani aşk içinde hep peri olunmaz dimi😄🤣🤣
Hayır yaa 😅
Günaydın bu arada çılgın peri🤣🍫🍫⛅🌅
Günaydın canım 🌞🌞
Hg perim
Uykumun önüne kimse geçemez 😴🥱
Duygusal kelebek olamam diyor sen 😄😄🍫
Tam tersi aslında resimdeki gibi olurum aynı üzüntüden uyuyamam. Ya da sevinçten. Ama olmasın uykumu seviyorum 🤭🤭
Seni duygusal biri hissettim ondan şaşırdım tatlış kelebek🦋
Doğru tahmin etmişsin aslında, o yüzden öyle birisi olursa bittim ben 🤭💖🌸
O zaman sen aşka biraz temkinli olmalısın😄💜💜
Ben hadi geç uyurum genelde hani adama sövecek durumda yok🤣🤣
Saat 10’da uykusu gelip uyuyan ben napıyımm pekiii? Uykumu bölmek yerine tatlı tatlı konuşup ninni söylesin bana üzmesin beni yakışıklı prensim, aşık etmiş beni kendine madem 😅😅
Prens işe falan gidiyorsa zor be güzelim😄😄
Of yaaa. Olsa ne olurdu olsa sanki. Hepsini yapsın kırmasın beni. Mükemmel eş olsun 💖💖 Ya da en iyisi uykuma döneyim ben. Rüyamda belki görürüm öyle birini 🤭🤭
Ahahah benimde yok hayatım balım boş ver yalnızlıkda güzel🤣💐💐
Kızım..
Size bağışlasın yaradan💐
Aminnnn 💞
Geçnlik için değerdi şu an değermi hayır
Yaş aldıkça anlıyor insan 😌
Kazık yedikçe yememes gereken yerleri anlıyor diyelim ona 😅 işin şakası bi yana değicek saygı duyacak bir insan çıkarsa bu yaşta bile yinede sabahlarım herhalde ama değicek biri için 😊
Ben geç uyuyorum zaten ahahah😄😄
Birisi için sabahlayacak durumda olmuyor aslında biraz soru dram içersede😄😄
Her olan şeye hazırlıklı bir cevabım var kimse kendini çokta önemli zannetmesin demenin farklı bir yolumuydu acaba bu geç uyurum savunması 😅 Arada dram da iyidir duygularıda hatırlamak lazım 😂
Yok yok öyle öyle cidden. Duygumdan kaçmam varsa vardır.👈🏻☺️
Net olan kadınlara hayranlık ve saygıyla bakıyorum nesliniz biraz azınlıkta bu aralar 😄 güzel bir seçim kaçmamak uykusuzluğa alışkınız geceyi sevdiğimiz için denilebilir o zaman 😂
Evet netimdir. Boz bulanık kişiliklerle bir arpa boyu yol alınmaz.😃
Evet.
Ufaktan bi tırsma gelmed değil bana bu netlik ve modluk fenomenlikle birlikte yanlış bir cümlemde tez kellesi vurula fermanı kulaklarımda yankılanıyor ama hayırlısı tabi 😂😂 ne istediğini bilmeyen ya yolu kaybetirir ya da zamanı ( bu edebiyatı niye yaptım bende bilmiyorum )
Onlar etiket hepimiz insanız ve bu aynı platformadayız. Benim işim aslında insan biraz fazla derin bakmam bundan:))
Bu düşücede olan birine rastlamak burds sevindirici oldu teşekkürler 😊 İşinizi seviyor olmanız ya da benim öyle hissetmem güzelde zor bir iş dalı biraz sabır isteyen bir alan
Seviyorum işimi:)
O zaman şöyle noktalayayım bu tatlı sohbeti İş haricinde sevip uykusuzluğa geceye ortak olacak birilerinin de olması dileğiyle tatlı sohbet için teşekkür ederim. 😊 Deli yavaştan kaçar uykuyla aramdaki bağı kuvvetlendirmem lazım 😂 geceden beri çalışan biri olarak 😄
👋🏻👋🏻🌅☺️
Evet oldu ama şunu anladım kimse için uykusuz kalmaya değmiyor demezmiş geç fark ettim 😊😊
Askerden kaçtım onun için uzaktan bir başkasıyla el elle gördüm
Tabiki bazen geceleri uykusuz kaliyorum kadinlar icin
Sevgilimi çok seviyorum ama aramızda ne geçerse geçsin ben hep uyuyorum ya.
Herkesin elbet olmuştur uykusuz kalacak kalmaya değecek bir sevdiği…
Oldu tam 24 saat konuştuğumuzu hatırlıyorum
Zamanla öğreniyor insan başklari için uykusuz kalmaması için
Bu kişi ancak benim çocuklarım olabilir
💐💐☺️
Oldu da ergendik o zaman
Gençlik işte:)
Değmedi be biscolata
Kaybeden utansın🖤
Evet ama o artık yok yaşandı ve bitti ✨
Oğlum için sabaha kadar acilde onu beklemiştim
Vaktiyle olmuştu
Oldu tabiii ama değmezmiş
iştahımı kesecek kadar oldu
Uykum gelmeyince sevdiklerim oldu
Evet oldu halende öyle
Hayır saçmalık
Oldu zamanında.
Kimse canımdan ve uykumdan değerli değilmiş
Oldu.
Değmez bence ya
Maalesef oldu
Uyumayı tercih ederim
Biri değil de bir oyun oldu TFT
Olur öyle şeyler 😊
Bir zamanlar olmuştu..
Ay evet olmuştu
Ben sızıp kalıyorum ya
Olmustur neden olmasin
Hayir olmadi olamaz da
Olmadı uykum her zaman daha değerlidir.
yapmayın gençler uyuyun, uykunuzu alın
Olmuştu. Artık her türlü uyuyorum 😃
Evettt oldu ama depremi tartışılır
Uykusuz birakacak kadar sevildim diğelim
Kimseye oyle kendimden ödün vermedim vermem de
Imkansız gibi bir şey..
Uykusuz kalmam ben jdjdkd uyumaliyim
Oldu, Ayşe kulin kitapları
Hayır uykum daha değerli
Sanırım 10 yıl önce flndı. Hatta 10 yıldır da hiç kimseyle konuşmadım.
Oldu ama değmedi değmez kızım kimse için uykusuz kalmaya
Oldu da noldu sanki
Bitip gitmiştir muhtemelen.
Ah sorma 🤦 şiir bile yazmaya başlamıştım
Ah be🚬🚬
Sonrada 40 yaşında bir oduncuya kaçtı 🥴😂😂
Oyy oyy🥹🥹
Daha önce oldu.
oldu maalesef
🥹🥹
🥹🥹
Olmjştur..
Değdi mi?🥹
Değmedi..
Fos çıktı bea..
Püü gidenler utansın bebek🥀🖤😂
Bence de utansın.. 😂😂
Yooo🤷♀️😅
😂😂
Onu da yaşadık
Hayret ciddi yazmış🤣
Yaw niye herkes böyle diyor KDJDHDDVDBDDBDB
Tüm hayatımı dalga geçerek yaşamıyorum ya ajsshhdbsbjss
Çoğunu öyle yaşıyorum ama ehehe Nshshssmbsbdhdd
Ahhaha hep random karaktersin ya ondan🤣
Çok ayb KDDJDJDJSJSNS
Yok sana random bu saatten sonra
Peki🥹😂
Ehe :d
Aaa var tabi 😂😂
Herkesin biri olmuştur ben öyle düşünüyorum. Bazıları kendinden kaçıyor😄
Benimki daha farklı biri 😂😂
Sonuçta birisi işte sende hee😄😄😄
Ama çok çok tatlı biri 😂😂
Kimseyi sevmem.
Olabilir ama ne kadar iyi de olsa kalınmamalı
Bilmem kimsem yok gibi.
Bir kere bakarim profiline petit🖤