Arkadaşlar eşimden fena soğudum hayal kırıklığına uğradim abartiyormuyum bilmiyorum yardım edin?

Görümce uzaktan geldi kaynanamlardayız. Kaynana boykot yapar banada sorar hep neyse birtane ürün gördüm boykot bu dedim. Görümce bangir bangir bağira bağira değil iftira atma iftira beni bastirdi baya bağirmasiyla ben şaşkinlşkla bir şey diyemedim bağrimadimda. Dedim gösterim sana actim hala bakmiyor ispatin yoksa sus sus falan baya bağridi. Eşimde yanımızdaydı sustu bir şey demedi/.. sonra buzdolabın orada oturuyordum dolabi acip durdu o açtıkça benim sandalyeye vurdu sürekli şu an anliyorum ki bilerek yapmiş beni ezmek için. Ama okadar şaşkindim ki orada bile bir şey demedim. Neyse sonra ciktim orada kızımın yanına eşim geldi iyimizin dedi birşeyi yalnişmi yaptim dedi. Evet çok dedim üzgün gördü beni. Sonrasinda toparlan gidiyoruz dedi girdi mutfağa ablasının apzina etti. Sen benim karımla böyle konuşamazsin dedi sabahdan beri onla uğraştipini snlamadipimimi saniyorsun dedi. Dua et çocuklar var yoksa bam başka konuşurdum dedi. Görimcemde dmnüp bana top ben sana kötü bir şey i dedim hayir falan yapti. Arkadaşlar şu saate kadının bana yaptikalrı geldi aklıma uyku girmiyor gözüme. Ezildim resmen bilmiyorum bana öyle geliyor. Baya ezik gibiydim sanki sizce?
Arkadaşlar eşimden fena soğudum hayal kırıklığına uğradim abartiyormuyum bilmiyorum yardım edin?
Cevapla