Kime güvenmek istesem hep hayal kırıklığı oluyor! Sadakat bu kadar mı zor?

Burdan bir beyle sohbet ediyordum ve anladım ki ben onun için sadece objeymişim.. Megersem bir sürü kızları takip edip onlarla konuşmak istiyormuş. Neyse ki Sadece yazışmalı sohbet ettik ve engelledim.

Kime güvenmek istesem hep hayal kırıklığı oluyor! Sadakat bu kadar mı zor?
Cevapla