Sadakat konusunda kimseye güvenmemem gerektiğini konusunda neden hep haklı çıkıyorum?

1 kez de yanılsam keşke valla keşke yanılsam.

Sadakat konusunda kimseye güvenmemem gerektiğini konusunda neden hep haklı çıkıyorum?
Cevapla