Merhaba 32 yasındayım eşım benden 6 yaş küçük bırbırımızı sevıyoruz anlasıyoruz da fakat bazı problemler olmaya basladı ben mühendısım calıstıgım yerde cok yakın bı erkek arkadasım var nıkahımıza bıle geldı cok sevdıgım , guvendıgım bi ınsan neyse 2 gun once eşim nobetteydı bende gunlerdır dısarı cıkamamıstım bu arkadasıma mesaj attım goruselım bı kahve ıcelım dıye o da bağ evındeyım buraya gelır mısın dedı bende gıttım oturduk cay kahve muhabbet ettık gece 1 bucuk 2 gıbı kalkıp eve döndüm.
Sabah eşıme anlattım çıldırdı asırı tepkı verdi baya bagırdı ilk kez bana, bende benım yaslarımda bunlar normal senınle şu an bu tartısmaya gırmek ıstemıyorum dedım baska odaya gectım peşimden geldı, yaşla ne ilgısı var sen en ufak seyde bunh mu başıma kakacaksın dedi, neden her seyı baska yere cekmeye calısıyosun? bı erkekle kadın arkadas olamaz mı? vakıt gecıremez mı senın yok mu arkadasların kac tane var ben bılıyorum bır gun olsun lafını etmedım dedım. Bari sus haksızsın gece vaktı arkadasında olsa o eve gitmen yanlıs dedı. Sonra küstü konusmuyor şu an nereye kadar bu tavırları cekerım bılmıyorum moralım berbat sinırlerım cok bozuk.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer