Kocamla arkadaşım yüzünden aram açıldı sizce gercekten haksız mıyım?

Merhaba 32 yasındayım eşım benden 6 yaş küçük bırbırımızı sevıyoruz anlasıyoruz da fakat bazı problemler olmaya basladı ben mühendısım calıstıgım yerde cok yakın bı erkek arkadasım var nıkahımıza bıle geldı cok sevdıgım , guvendıgım bi ınsan neyse 2 gun once eşim nobetteydı bende gunlerdır dısarı cıkamamıstım bu arkadasıma mesaj attım goruselım bı kahve ıcelım dıye o da bağ evındeyım buraya gelır mısın dedı bende gıttım oturduk cay kahve muhabbet ettık gece 1 bucuk 2 gıbı kalkıp eve döndüm.

Sabah eşıme anlattım çıldırdı asırı tepkı verdi baya bagırdı ilk kez bana, bende benım yaslarımda bunlar normal senınle şu an bu tartısmaya gırmek ıstemıyorum dedım baska odaya gectım peşimden geldı, yaşla ne ilgısı var sen en ufak seyde bunh mu başıma kakacaksın dedi, neden her seyı baska yere cekmeye calısıyosun? bı erkekle kadın arkadas olamaz mı? vakıt gecıremez mı senın yok mu arkadasların kac tane var ben bılıyorum bır gun olsun lafını etmedım dedım. Bari sus haksızsın gece vaktı arkadasında olsa o eve gitmen yanlıs dedı. Sonra küstü konusmuyor şu an nereye kadar bu tavırları cekerım bılmıyorum moralım berbat sinırlerım cok bozuk.

Kocamla arkadaşım yüzünden aram açıldı sizce gercekten haksız mıyım?
Cevapla