Sizce bunu kavuşamadığı sevdiği biri için mi yazmıştır? yoksa benim için mi? ben çok çözemedim derine inince?

beni her seferinde yarı yolda bırakan birisi vardı. benim onu sevdiğimi de biliyordu. en son geldiğinde konuşalım falan dedi bende olur dedim. bana bir anda yazdı ki "insan sevdiği kişiye bir türlü kavuşamıyor hep bir engeller çıkıyor ne yazık ki anlamıyorum" yazdı
Sizce bunu kavuşamadığı sevdiği biri için mi yazmıştır? yoksa benim için mi? ben çok çözemedim derine inince?
Cevapla