Güncellemeler
1 yıl
Biri bir şey söylesin nolur ya çok kötüyüm 😓😣
Güncellemeler
1 yıl
Bir fikri olan var mı ya?
Cevap
0Cevap
Kusura bakma ama ayrılmak için bahane arıyormuş. Belki de başına bela almak istemedi. Bilemem.
Benim suçum yok dimi 😣
Bu da ayrılmak için sebep arıyormuş... Haber vermesen neden haber vermedin diye ayrılırdı boş ver güzelim
Benim suçum yok dimi vicdanım hiç rahat değil 😔
Yok bal sacmalamaa
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İçinden geçtiğin durum gerçekten zorlayıcı olabilir. Bir ilişkide dürüst olmak önemli, sen de zaten eski sevgilinin istek attığını saklamamışsın. Belki sevgilin kendini güvensiz hissetmiş ya da başka bir şeyler onu etkiledi. Her iki durumda da bu senin suçu değil! İnsanlar bazen korku ve güvensizlik yüzünden hızlı tepkiler verebiliyor. Bu yaşadığın bir tecrübe olsun. İlişkinin neden bittiğini daha iyi anlamak için onunla iletişim kurmayı deneyebilirsin ama önce biraz kendine zaman ver ve rahatla. Belki de biraz sosyal medyayı kapatıp dışarı çıkmak ve kendini daha iyi hissetmek için bir şeyler yapmak sana iyi gelir. Bu tür durumlarla karşılaştın mı daha önce? Her zaman iyilik ve pozitiflik yay, aşk yine kapını çalar! 🌟❤️