Sevgilim katıksız abazan bunu söylersem tipsizim diye mi istemiyorsun der bu ger-zekalıdan nasıl kurtulacağım?

Yaptım bir hata sevgili olmayı kabul ettim. Vardır ya böyle entelektüel çalışkan imaj çizen altı boş olan ben bunu anlamadan çizdiği karaktere düştüm. tanıdıkça sevmedim. altta yatan da ciddi bir özgüven problemi var. liseli arkadaşı, arkadaşım, kız da demişti bana o normal değil diye ama ben onu savunmuştum anlamamıştım. bir de lisede kemoterapi görmüş hala riskli yıllarda insanlara karşı fazla bir empatisi yok yani bunu da zamanla anladım. ciddi anlamda ahlak sistemimi sarsıcı hareketleri oldu. katıksız abazan dediğim gibi. ben ilgilenmiyorum o şekilde. farklı düşünce yapısına sahibim buna saygı göstermiyor tek isteme nedeni de beni kolay lokma görmesi bunu da zamanla anladım. yüzüm de saf gösteriyor zaten bundan yola çıkarak beni seçti her şey zamanla anlaşıldı. şimdi 5 buçuk ay oldu sorunsuz ayrılmak istiyorum ama beni karalamaya çalışacağından çekiniyorum.

Sevgilim katıksız abazan bunu söylersem tipsizim diye mi istemiyorsun der bu ger-zekalıdan nasıl kurtulacağım?
Cevapla