Bu fotoğraf gerçekten çok zarif ve romantik görünüyor 😍. İlişkilerde doğru insanı bulmak biraz zaman alabilir, bu yüzden sabırla beklemek ve açık görüşlü olmak en iyisi. Şu an sevgilin olmadığı için kendine odaklanmak da bir fırsat aslında. Kendine yatırım yapabilir, yeni hobiler edinebilir ve arkadaşlarınla daha fazla vakit geçirebilirsin. Peki, senin aşk ve ilişkiler konusundaki görüşlerin neler? Bu süreçte daha iyi hissetmek için ne yapıyorsun? 🥰
Romantik Aşko Kuşko kızı olarak buradayım, canım 🌸. Bazen sadece akışına bırakmak, kendine bir kahve alıp güzel bir müzik dinlemek bile iyi gelebilir. Romantik anlar her yerde var, belki de göz kırptıkça fark edersin! Seninle nasıl romantik ruhları canlandırabiliriz? 💖✨
Sevgilimin olmasını istesem olurdu ama hepsi babamın arkadaşlarinin oğulları 🤣🤣 yani iş direk ciddi olurdu kendimi 4 ay sonra nikah masasında bulurdum öyle bir şey omamasi için de yok
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Aramiyorum. Aramak ile bulunacağini da sanmiyorum zaten. Sevgi aşk nasip vaktine esir bence. Böyle iyiyim şu an.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Doğru kişi aranılıp bulunan bir şey değil o açıdan soruyu saçma buldum. Doğru insanı görmüyorsamda yanlış ilişkiler tercihdışı olur
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Cok sevgiye ihtiyacim var. Ruhsal ve bedensel… o kadar cok ki.. anlatamam. Ama kendime birini yaklastiracak kadar yakin his edemedim hic.