Sevgilinizle gün içi sürekli olarak konuşur musunuz?

1 yıl 3 aya yakın sevgilim var surkeli olarak konuşuruz günaydınla başlar iyi geceler diyerek biter ancak bazı zamanlar çok ilgisiz oluyor sürekli ilgi istemiyorum tabi ki ancak bazı dönemler soğuk davrandığı da kötü oluyorum bu durum sizce normal mi?
Sevgilinizle gün içi sürekli olarak konuşur musunuz?
Cevapla