Kimse sizi olduğu gibi kabul etmiyor ve olduğu gibi sevmiyor ve bu yüzden yalnız mısınız?

Eski dostlarım iletişimi kesti, sevgilim ayrıldı, yeğenim artık beni sevmiyor gibi hissediyorum. Çok yalnızım hiç sevilmediğimi hissediyorum kimse beni istemiyor. Olduğum kişiyi değiştiremiyorum ben buyum. İnsanlardan soğudum artık dışarı bile çıkmak istemiyorum ve çıkmıyorum da,

Kimse sizi olduğu gibi kabul etmiyor ve olduğu gibi sevmiyor ve bu yüzden yalnız mısınız?
Cevapla