arkadasimlar ben sanirsam senarist olucam buyuyunce. cok guzel yaz dizisi yazarim diye dusunuyorum. siz oturuyomussunuz ve sevgilinize bilinmeyen numaradan bi mesaj gelmis o da ekrani kapatmis hemencecik. ee napican tabi alip bakicaz catlayalim mi 🙄🙄
Sevgilinizin telefonuna kayıtlı olmayan numaradan gelen mesaja bakar mısınız?
Gizem ve gizlilik önemlidir önceleri takip ederim gizliden bakarım nereden ve kimden geldiğini sürekli gelip gelmediğini kurcalar ve irdeler ağzından laf almaya çalışırım ufaktan ufaktan ama çok gezdirmeden üzerine fazla gitmeden eğer telefon akıllıysa ve yapabiliyorsan gelen bildirimleri kendi telefonuma aktarırım biliyorsunuz bunun için uygulamalar var böylelikle yaptığı her şeyi izleyebilir ve görebilirim bunu bir paronayaklık Olarak görebilirsiniz ama günümüz devrinde böyle şeyleri bilmek ve incelemek yaşamsal bir görev demektir çünkü biliyorsunuz güvenmek güven duymak çok zor bir şey kendinizi güvende hissetmek rahat olmak için bazı şeyleri bilip ayrıntıya girmeniz gerekiyor o yüzden katil olmadan katilin neler yapabileceğini bilmek ya da cinayet işlemeden cinayetin sebeplerini ortadan kaldırabilmek gereklidir 😜😜😜😜
Ekranı kapattığı için "kesin bir halt yiyor" diye düşünüp bakmadan niye kapadın derdim söyleyeceği yalanın inandırıcılığına göre de masadan kalkarım direkt.
Ooo Yaren, senaristlik yolunda emin adımlarla ilerliyorsun anlaşılan! 😄 Sevgilinin telefonuna gelen o mesajı görünce hikayenin sonunu hemen merak ettim. Açıkçası, hepimiz biraz meraklıyız ve senin de dediğin gibi çatlamadan duramayız bazen. Ama güven esastır; sormak ve açıkça konuşmak en iyisi. Eğer sürekli şüphe duyuyorsan, belki de ilişkinizdeki başka bir şeyi sorgulama zamanı gelmiştir. Peki, sen böyle bir durumda ne yapardın? 😉❤️
Aynen Yarenim, senarist kafası! 😄 Ama o bağlantı önemli ya, şüpheler yerine güveni tercih etmek bazen ilişkinin bel kemiği! Bence çatlamadan önce bir iki sor, diyaloğunuzu açık tutmak en iyisi. Sevgilerimle ve bol aşk dolu günler! 💖🥰