Benim az önce (gece 12'yi bir iki dakika geçe) eşimin telefonuna mesaj geldi. eşim al bu mesaja sen cevap ver dedi. Hatunla bir süre yazıştık. 🤭
Meslek gereği gelen mesaja anca aynı meslekten olan bir eş makul davranabilir.
Benim az önce (gece 12'yi bir iki dakika geçe) eşimin telefonuna mesaj geldi. eşim al bu mesaja sen cevap ver dedi. Hatunla bir süre yazıştık. 🤭
Meslek gereği gelen mesaja anca aynı meslekten olan bir eş makul davranabilir.
merhaba diye bir mesaj geliyorsa merhabasına merhaba derim herhalde netice de eşime de göstermek kaydıyla
sonra derdi neymiş beraber öğreniriz:)
Cevap
11Cevap
Engellerdim
O saatte yani garip gerçekten öğlen yazmak varken 🤷🏼♀️ muhtemelen sizin yaptığınızı yapar ben konuşurdum numarayla ama sert bir dille 😵💫
İş de gelebilir terslemeyim şimdi hatunu. 🤭
Haklısın 👍
Yapacak bir şey yok. Bu saçma insanlar hep var. Be yapalım.. Herkesle kavga edilmiyor.
Nitcen? Mesleki ise idare etcen, faturayı yüksek yazcen. Ben o telefon ile... Neyseh😊
Aynen.. Ödemez de bunun böylesi. Söylicen rakamı çekilen geri. Benim vardı bi sıkıntılı tip, gereksiz zamanda arardı. Hallettim kabına koydum onu 🤣
Ateş olmayan yerden duman çıkmaz diyeyim. Kafanı karıştırayım😂
Hahaha pekiii. İşle ilgili mesajdı. Danışmak istedi. Aynı şey defalarca benim de başıma geldi. 😳 Ben de mi aldattım?
Eyvahlar olsun tüüüü sana aldattın😂
Her avukat tan fikir alan tipler var. Dün geceki hatun da başka avukatın tuttuğu notları eşime mesaj attı. Fikrini sordu. Benimle yazıştı tabii 🤭 ne yapalım Densiz çok yahu..
Lütfen bunları mesai saatleri içinde yapalım
Ben de öyle dedim kadına yarın müsait bir saatte konu hakkında görüşelim dedim
Canım her kadın senin kadar modern olamaz
İyi para isteyecek 🤣
Tamam idare edebiliriz o zaman😂
Valla eşinizi takdir ediyorum. ne istiyormuş bayan gece gece?
İşle ilgili idi. Yazmayayım burada şimdi 🤣
Benimde gelir eşim çok kıskanır neden sabahı bekliyor diye
İşte insanlar tuhaf
Valla bilemiyorum
Tek telefonu var tek hattı var. Benim de öyle. Gece iş gelebiliyor. Büyük işse gideriz küçükse yarın müsait saatte konu hakkında görüşelim deriz 🤣
🤣
22:00 itibari ile cevap vermiyorum. İnstagram veya whatsapp mesajlarına maalesef çünkü gece 2-3 te de mesaj atanlar oluyor.
Genelde ceza işi var bizde. Büyük işse gidiyoruz. Küçük işse müsait saatte konu hakkında görüşelim diyoruz veya hiç cevap vermiyoruz. Yazan kişi hatun olunca eşim ben rahatsız olmayayım diye al sen cevap ver dedi. Akıllı adam. 🤣
Benim hesap hatunda da açıktı Gelen mesajlar bazen farklı olabiliyor hatun yardırmak istiyor işletme hesabı diye o yüzden kaldırttım ondan 🤦🏻♂️😅. Genelde kadınlar direk mesaj atıyor bende de çevrimiçi modunu da kapattım ayıp olmasın diye de. Hatun bazen sorun çıkartabiliyor cevap vermesemde gece ya da diğer mesajlara kadınlar işte 😅
Ben asla bir kadınla kendi kocam için kavga etmem. 🤭 Aşağı tabakadan bir... ile bir değilim. Klasıma yakışmaz. İşle ilgili ise gerektiği gibi cevaplarım. İşle ilgili değilse eşime bırakırım. Davranışına bakarım. Tavrına, üslubuna... Varsa bir açığı, eşim bana cevap verir 🤭
Kesinlikle öyle alıştı tabi eşim de zamanla bazen gelenlere alma bunu alma diye mesaj atıyordu başlarda sonra iş yerine de götürmedim 🤦🏻♂️😅. Ne diyebilirim yani benim meslek diyetisyenlik dolayısı ile genellikle kadınlar ile iç içeyim ki yani. Yanlış bir şey mümkün değil iş ahlakı ve geleceğim adına kötü bir durum oluşturur. Evli olduğumu söyleyince zaten geri çekiyorlar neyse ki kendilerini 🫢. Kesinlikle karşıda ki ne yaparsa yapsın eşlerin uslübu yaklaşımı konuşması önemli sonuç olarak iş ile ilgili ya da değil. Güven ve sadakat konusunda eşler arası tereddüt olmamalı 🙂
Katılıyorum. Biz eşimle ortağız. Sınıf arkadaşı idik, evlendik, ortak olduk... Benim için kriter, eşimin tavrıdır. Kadınlar bi şekilde yaklaşmak ister. Amaçları tartışılır. Ama adam olan çizgisini bozmaz yolundan şaşmaz.
Çok güzel bir karar almışsınız birlikte tebrik ediyorum sizleri 🙂. Biz de sağlık sektöründeyiz ama alanlar farklı. Aynı üniversiteden mezunuz eşimle. Kesinlikle önemli olan yaklaşım ve tavır efendim. Çizgi hiç bir zaman bozulmamalı ki arada ki güven sadakat gözü kapalı daim olsun
böyle güven veren erkeklerin mutlaka ikinci bir telefonu ya da başka bir yerden iletişimi oluyor ve kesin aldatıyorlar
Bunu asla Bilemem ama inanıyorum. Bütüncül bir değerlendirme yapıyorum ama bu beni ilgilendirir
amacı neymiş hanfendinin yazan kişinin
İşle ilgili idi. Yarın müsait saatte konu hakkında görüşelim dedim
Takdir ettim eşinizi 👏
Ben de takdir ettim. Kriz çıkmadan bu densizlik anca bu şekilde aşılabilirdi.
Haddini bildirmedim. İşle ilgili idi. Yarın müsait saatte konu hakkında görüşelim dedim 🤭 tamam dedi.
Amin
yanlış numara derim ve umursamam.
Kimmiş peki?
İşle ilgili idi. Bir şey danıştı. Yarın müsait saatte görüşelim dedim
Hadi yine iyisin ☺️
🤣 İyiyim bence de
Soğukkanlı davranmışsın ama için kıskançlıktan kıpır kıpırdır ☺️
Anlık kıskandım yani tabii ama eşim çok usta bir manevra ile yaklaştı.
Ne mutlu size ☺️
Bana da saçma sapan mesaj / telefon / Instagram mesajı geliyor. Bi seferinde facebooktan bulmuş avukat hanım bir şey danılacaktım diyor. Gece vakti... İnsanlar saçma. Zekasız. O saatte neden ararsın avukatı? Gözaltındasındır. Budur yani. Kafana takılan bir şey için aramazsın yazmazsın.
Sapıktır sapık, kaç kaç 😂
Davasına baktım. Cinsel taciz idi. Emekli öğretmeni 🤣sürekli ben bir öğretmen olarak diye kafa başlardı.
Lafa başlardı
Geceleri mi taciz ediyoemuş 😂😂😂
Gece gündüz.. Gelişine işte... İmkan dahilinde taciz ediyor adamın ruhu öyle
Ne ceza aldı
Hagb aldı. Ayrıntılı hatırlamıyorum ama kavga ettik. Bi an tepem attı. Facebooktan beni bulunca... Telefonumu bulamamış. Yalan. Baroya kayıtlıyım. 20 yıldır aynı telefonu kullanırım. Gizli değil telefonum. Adımı bilmesi yeterli. Facebook ne alaka... Dedim neden sürekli öğretmen olduğunuzu söylüyorsunuz? Sebebi ne? Ne demek istiyorsunuz ne kastediyorsunuz dedi. Bi kavga... 🤣
Atraksiyonlu iş ☺️☺️☺️
Aynen
Dellenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?