Merhabalar Herkese 🌸

Yaşadım bu durumu. İki kere kontrol ettim farklı kişileri ve ikisinin de sonucu pek memnun etmedi😅
Bu arada evet ayıp ama en son 4 sene önce falan yapmıştım. Şu an olsa yapmam.
Merhabalar Herkese 🌸

Yaşadım bu durumu. İki kere kontrol ettim farklı kişileri ve ikisinin de sonucu pek memnun etmedi😅
Bu arada evet ayıp ama en son 4 sene önce falan yapmıştım. Şu an olsa yapmam.
böyle bir imkanım olsa bunu yapar mıydım diye çok düşündüm, arkadaşlardan ziyade herhangi birinin telefonu bile olsa. lakin yapmam ya, saygısızlık olur
Aman be onunla mı uğraşacağım? İnsanların hakkımda ne düşündüğünü bilmek için mesaj okumama gerek yok. O evreleri geçeli çok oldu. Ayrıca kimsenin telefonunu kurcalamak adetim değildir.
Cevap
9Cevap
Bu benim neden aklıma gelmedi :D
Hayır armam
Yapabilirim. Kendimden emin olamıyorum. Özellikle karşı cinsin hakkımda neler düşündüğünü bir merak etmiyor değilim şahsen..
Hayır aratmam. Piskopat değilim, telefonunu verdiğinde başka bir şeyler kurcalamam.
Kendi telefonunu aratmıştı o zaman isim soyisimle görmüştüm Bn bişi demeden kendi açıklamıştı ayrıca umurumda değildi zaten
Yok artik yaa
Fakat söyle bir sey olmustu..
Telefonu masadaydi.. ve benim birlikte oldugum cocuktan Mesaj gelmisti onu görünce elime alip okumustum.. ve sonuc hayatimdan iki kisi eksilmis oldu…
Evet yaparım benim hakkımdaki şeyleri görmek isterimm
Kankamın telefonuna bakarım zaten hep o da benimkine bakiyo
Bir keresinde bakmıştım ve yanlışıkla görmemem gereken bir şeyi gördüm lise zamanında
Aklima gelmezdi bu doğrusu.
evet, sanırım yapardım 🙊😊
Güzel yöntem. Denemek lazım. 😂
Hayır yapmam
Belki olabilir hshshs
yapılabilir
aratmam aratsam da kötü bir şey bulmam. şüphem yok
Yaptım sonuç kötü
Hic bakmam
aklıma gelmez
Üzülmemek için hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?