Sen olmasan aşkım ah bu hayat çekilmez 🎶
*sorunun şahsımla ilgisi yoktur.

Sen olmasan aşkım ah bu hayat çekilmez 🎶
*sorunun şahsımla ilgisi yoktur.

Anlayana değer verene cenneti yaşatırım. İki yüzlü egoist değersiz insanlara da cehennem yaşatırım. Kaldı ki iyi yanıma da kötü yanımı da görenler oldu. Kendileri yarattıkları Yalçın'ı beğenmediler.
Çoğu zaman öyle olur "sana noldu ya çok değişmişsin" derler.. halbuki neden değiştiğini görmezler.
Eee insan yediği kırbaçlardan sonra ayağa kalkınca daha bir özgüvenli kalkıyor.
Evet cidden öyle oluyor 🙂
Cevap
4Cevap
Sadece kendime âşığım cennet benim yüreğim diğerleri umurumda değil😍✌️
Uuuu ❤️
Cehenneme beş kala
No senin yüreğin cennet
Bebeğim girene cennet olabilir de, bana cehennem
Sana da cennet olur inşallah bebeğim ❤️
İnşallah 😄❤️
Trilyedeki tabut ev misali...
Töbeler olsun 😄
Valla benim yüreğimin içi cennet gibi
Evet sen kendin tertemiz bir ruha sahipsin ki zaten 😘❤️
senn neysen oyuz
Yüreğim şelale gibi akıyor..
Yüreğimin içi cennet
❤️❤️
Cennet bence ya 😂
Cennetsin sen cennet tabiki deee😘😍
Oyyyyş 💋❤️
Cennet. 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?